Gå til innhold

Noen andre her inne som spiser lever i fløtesaus og lungemos?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er matretter jeg er vokst opp med.. Hadde det sikkert en gang i uka i mange mange år, men nå som jeg er voksen KLARER jeg det ikke.. Ikke i det hele tatt..

Sikkert fordi jeg nå vet hva det er og konsistensen er ekkel,

Men spiste det som sagt mye som barn... Det er jo kjempesunt da...Det sa i hvert fall mammaen min...:-)

spiser ingen av delene, lungemos har jeg aldri smakt (som jeg kan huske, ikke blitt servert hjemme) lever i fløtesaus har jeg tvunget i meg et par munnfuller av en gang for lenge siden, og får frysninger på ryggen av å tenke på den smaken... men, så brekker jeg meg av leverpostei, så det var vel ingen overraskelse:)

Annonse

Nei, det eter jeg ikke!!

Lungemos var jeg glad i når jeg var mindre, men nå klarer jeg ikke å spise det. Har nok muligens noe med navnet å gjøre..

Hva med blodklubb (blodpølse) da?? Æsj..

Lungemos spiste jeg mye som barn, men trur jeg har vokst det av meg.

Men det merkeligste jeg har spist var når pappa hadde tatt en elgetunge og speket den, (den så hel ut, og det var ikke såååå veldig vansklig å se hva det var!) skjærte den opp i biter og serverte på tørr brødskive.

Jeg spiste blodpølse med sirup og leverkaker i brun saus gjenom barndommen;)

Er vant til hjemmeslakting og at ingen deler av skrotten skal gå til spille. Har vært med å rørt blod som liten.

Ja, det var ennå godt!

Jeg er skikkelig sær når det gjelder mat.. Uansett hvor glad jeg er i noen, så får de ikke i meg noe jeg ikke liker. Det ender alltid med at jeg spyr, så da tror jeg kanskje jeg er mer skånsom med følelsene dems hvis jeg holder meg borte fra det;-)

Hehehe.. kanskje smartest det ja^^

Hold deg for all del unna pappa da, han har vansklig for å ta nei for et nei. Han pleier alltid og si at "å smake har da aldri skada noen" og jeg svarer alltid jeg "hører du sier det"... men ingen hint blir tatt, og snublekjeks må nok en gang lide under sin fars kokkelering^^

(må også nevne at han jakter i tillegg, så det hender han blir ivrig å vil prøve noen "ur-retter" fra gudveitnårfra)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...