Mazza** Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 vil gjerne ha det, men vet ikke om de gir det??? Noen som har hatt det? Tenker liksom at det ikke er vits med nedregulering med spray hvis jeg kan begynne rett på sprøytene....hehe lettest mulig...
Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg fikk beskjed om det sist at dersom jeg skulle ha et forsøk til så skulle jeg få slippe sprayen siden jeg får cyster av den. Men nå har vi jo klart å bli gravid på egenhånd, så da spørs det om det heller blir på søskenforsøk det da
Kanskje i år? Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Har nettopp vært gjennom kortregime - må si at jeg synes det var myyye bedre en vanlig regime som varer mye lenger. Har vært gjennom vanlig regime 3 ganger allerede - så denne gangen skulle vi prøve noe nytt. Ruger nå på to gullegg, og er veldig fornøyd med forløpet - hos meg gikk det 12 dager fra sprøytestart til tilbakeføring av egg. Eneste minus er at vi fikk få egg ut - kun 5 og av disse var det 3 som kunne befruktes og 2 som delte seg videre - men skal jo ikke mer til, så vi krysser fingrene for at det går denne gangen! Du må nesten høre med klinikken din - kanskje de er åpen for at du forsøker kortregime neste gang? Lykke til!
Mazza** Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 Var med på prosjekt sist og der var det kort regime, så har aldri hatt langt jeg da...men tror ikke de gir det til vanlig... fikk ut 13 egg sist og 11 befrukta så da regner jeg med at det skal funke liksom...
Kanskje i år? Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Da burde det være argument nok til at du får prøve igjen - at du fikk fine egg, og at befruktningsevnen var så bra! Det skader ikke å spørre. Håper det ordner seg
Nemi83 Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Hei! Jeg fikk kort regime på første ivf og skal i gang nå med andre forsøk og denne gang også på kort regime. På første forsøk ble det tatt ut 7egg,4 befruktet, 2 som var fine nokk til å bli brukt. Håper på at det blir litt mer fine egg denne gang. Hvet ikke helt hvorfor jeg ble satt på kort regime, men jeg er glad for at jeg slipper nesesprayen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå