Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt matchende kjoler til mor og datter???

Anbefalte innlegg

Det er jo bare for skøy da. Må da ikke ta alt så boktavelig.

Jeg hadde følt meg k r e n k e t om jeg hadde hatt lik kjole som min datter på 4 år. Da kunne jeg like gjerne ha stappet tommelen i kjeften og inntatt fosterstilling.

Fortsetter under...

heeelt enig med tøyse her.. samt at det for meg blir å skrike om oppmerksomhet rundt meg og ungen min. hehe.

og bruken av ordet yndig her var vel også litt snålt.. er du yndig?

Uff, nei. Ikke like klær på voksen og barn da. Synes det ser helt forferdelig ut jeg. Ungene skal ikke være en minivoksen, og de voksne skal på en måte ikke være unger:) Hvis dere skjønte meg nå.

Voksne skal heller ikke ha like klær. Noe av det verste jeg ser er mann og dame med like jakker, grilldresser, sko, luer etc. Hva det enn måtte være. Det ser egentlig bare dumt ut.

Nei, men da får jeg vel bare unngå å kjøpe årets julekjole i samme farge som lilletuppa, gud forby om vi skulle finne på å matche!!

Mange har kjørt seg fast i ett spor her, det er enten voksenkjoler eller babykjoler.. Hihi!!

Jeg har funnet en kjole på illusion som jeg skal ha, http://www.illusion.no/miss-mimi-kjole-cerise-p35384.html, og til lilletuppa har jeg kjøpt denne: http://www.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=550666246. Blir ikke vi YNDIGE da, så vet ikke jeg ;)

Får håpe fargene er litt mere like enn på bildene, men uansett, vi blir matchende mor og datter :D Grøsse den som grøsse kan ;)

Ladybug: Arrrrrrrw!! fra Vilde ;) hihi!!!

Annonse

Selv hadde jeg gått noe litt mindre glamorøst på christmas eve..

Nå hardde sikkert folket fått hjerneblødning om jeg hadde dukket opp i råsa halterneck kjole, så det hadde nesten vært artig å gjort bare på pur f.. For å si det nicely så hadde nok sett ut som noe som burde ligge _under_ juletreet (evt. i en stor pakke for spesielt interreserte hvor jeg hadde poppet ut og gitt dem en gladsang)

Det er til julefestene, ikke julaften... Og ingen har noe med hva jeg går med heller, for den saks skyld.. Jeg er en pyntedukke, noe alle som kjenner meg vet godt. Jeg elsker å pynte meg ekstra!!

Annonse

Samme stoff, men ikke samme snitt kan jo bli kjempefint :o) Falt litt for ideen selv...Mors "lille sorte" kombinert med en sort litt tøff kjole (i samme stoff) til storesøster på 5 hadde vært stilig når jeg tenker meg om (min lille sorte går til nedenom kneet da og har spagetttistropper,. Meget tekkelig med andre ord) storesøster kunne faktisk hatt samme snitt... også tights med samme farge og "identiske sko" men mine med hæl og hennes uten også håret likedann :o) Men jeg har mørkt hår og hun lyst.... Til fotografering av julestasen hadde jo det vært fint da....

Det hørtes ut som et mor og datter-antrekk, venterpå :) En voksenversjon og en barneversjon av samme antrekk.. Kjenpesøtt :) Eller, yndig, som jeg ville sagt på mitt språk ;)

Julefotograferingen her blir nok med nissekjole på lillemor, men vi skal nok sørge for å være litt linselus i våre matchende kjoler og ;) hihi!!

Dette var faktisk sambo sin ide :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...