Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt matchende kjoler til mor og datter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare så yndig!!!! :)

Skrevet

Javel?

Skrevet

lol!

yndig!!!

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Så reklame for det i det siste Gravid-bladet ihvertfall, men husker ikke nettsiden.

Skrevet

Hehehe..yndig?=) Men når det er sagt synes jeg det kan være ganske tøft, kommer selvfølgelig an på kjolen..;-)

Skrevet

Nei, dævelen..

Føyer meg i rekken med et grøss..

Skrevet

Folk kan være så uenig de vil, JEG syntes det er søtt så lenge hun er lita.

Har sett det på andre mor og datter-par, men da har det vært hjemmesydd..

Skrevet

Mala hadde hvertfall sommerkjoler som matchet. Vet de hadde på www.engulknapp.no men sjekka og det var ikke noe nå.

Skrevet

Jeg har sett like kjoler på noa noa iallfall. Synes også det er kjempesøtt!!! :-)

Skrevet

Klart det kommer an på kjolen!! Jeg hadde da ikke tenkt å gå med barnekjole, og hun skal ikke krabbe rundt i en type voksenkjole.. De må jo være tilpasset... Kjære vene...

Skrevet

Takk for seriøse svar, forresten :))

Skrevet

jeg ser deg for meg i noe skotskrutede noe, men liv av fløyel!!! hohohohohoo! skotskruter er selvfølgelig inn igjen så det er jo ikke så gale! :ler høyt:

Skrevet

Hvorfor er noen så negative?? Bare et lite spørsmål... Må alle ha like meninger her?

Skrevet

Hehe.... :)

Det første bildet som falt inn i hodet på meg nå var sånn rød-skotskrutede kjoler med sånn digre blondekrager!! :)

hihi!!! :D

Skrevet

Hehe.. Ja, det skulle tatt seg ut :D :D

Men jeg kjøpte den skjønneste silkekjolen til henne i cerise med sløyfebånd rundt livet, om jeg hadde hatt en voksen-silkekjole med bånd under bysten, sånt snitt som brukes masse nå, og i samme fargen.. Det er heller noe sånt jeg tenker på :)

Ingen blondekrager her i gården gitt ;)

Skrevet

hhaaha, hvorfor fikk vi nøyaktig samme bilde tro? (se over)

Skrevet

hehe... :)

Tror jeg har sett endel slike bilder i mormors ukeblad! hjemmet og Norsk Ukeblad! tihi....... :D

Skrevet

Helst skal vel både mor og datter ha blondt slett hår, med en framparten av håret "oppsatt" bak i en slags hestehale! :) slik som mange småjenter har! :D

hehehehehehehehe............. :D

Skrevet

jeg ser egentlig for meg masse krøller jeg.. men helt klart blondt hår, eller rødt!!!

Skrevet

Jeg fatter ikke problemet jeg... Tror dere har satt dere litt fast i sporet "skotskrutet" og "babykjole"...

Skrevet

Hehe... :) Er vel barndomsminnene som kommer frem! ;) hehe.... :)

Men sånn cerise kjole blir sikkert fint det !:) høres fint ut! :)

Skrevet

Følte for å støtte deg litt, HI. Syns det er litt dårlig gjort av så mange å svare nedlatende på tråden din. Du stilte et enkelt spørsmål som gikk på hvor du får kjøpt kjoler og får masse teite svar tilbake, ja ja... DIB spesial. Ser for meg at matchende kjoler som du beskriver vil være kjempefint. Kjoler kan jo fint matche uten å være identiske! Hvilken farge er det på silkekjolen til datteren din da? En kjole i lignende/matchende farge til deg selv ville sikkert vært fint.

Skrevet

Gul*fugl- Takk for et koselig innlegg :) Godt å høre noe positivt også midt oppi alt dette ;) Hehe.. DiB spesial ja :P Kjolen hennes er cerise, eller dyprosa. Kjempenydelig, også en farge jeg vet kler meg. Så jeg bør vel være på utkikk etter noe i den fargen. Det er jo som du sier-de trenger jo ikke være identiske :) Kanskje bare noe som har den fargen i seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...