Hege.A Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hei alle sammen! Håper noen kan hjelpe meg! Jeg har veldig lyst til å lage julekalender til min sønn, men står helt fast når det gjelder hva som sakl være i kalenderen... Sønnen min er snart 1 1/2år, så lurer litt da på hva som kan være passende..? Det skal jo ikke være for stort, eller for dyrt osv... Håper på mange tips til inspirsjon!!
Ladybug~N&E Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 jeg skal også ha kalender til min sønn;) men nå har jo jeg tenkt sånn at han bryr seg fint lite om hva han får så jeg kommer til å kombinere litt leker og praktiske småting. har ca. 40kr. som max-sum pr gave. (mesteparten ligger på rundt 20) utenom nr. 24 da;) f.eks: lekebiler badeleker sokker body lue badeskum klosser baller litt småting til rommet hans (figurer og andre småting til "pynt". er til å leke med altså!) og noen spiselige pakker. som rosiner, kjeks e.l gleder meg stort til å shoppe disse tingene!!! sikkert mye mer moro for mor enn for sønn vil jeg tro;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Lillebror på 15 mnd skal også få en del praktiske ting. Han skal bl.a få tannkost, juleklærne, sokker, litt klær, litt godteri om lørdagen, rosiner, rislunsj (favoritten hans), dusjsåpe, noen småleker, bobbleplast som vi kan sprekke sammen, noen småpenger til å putte på grisen, boblevann så vi kan blåse bobler sammen. Kommer vel på mer etterhvert også.
line_n & sara Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 så noen små figurer på apoteket med bobleskum, og "tegnestifter" til bruk i badekaret, tror ikke de kosta så mye, og sikkert morsomt for barna! saape butikkene har sikkert mye lignende de også.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Eventyrstund Svømming Babykino En skikkelig god dessert som han kan få spise selv En/noen puslespill biter av gangen Babymassasje Sjokolade Små leker, feks. en sprettball Tur til biblioteket Lekestund ute Kafetur Vennebesøk Ynglingsmiddagen Bakestund ...
2-barns mor Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Her er noe jeg skal kjøpe til min gutt på 1,5 år: Liten tube med tannkrem Tannbørste Fluortbl Liten vaskeklut som utvider seg i vann småbiler sokker feks duplo som kan deles opp i flere pakker tegnesaker refleks små pepperkakeformer liten kjevle Sikkert nevnt noe av det samme, men det var mange gode tips her. Lykke til, dette er gøy både for liten og stor.
Lillebror og stoerebror Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Hvis du ikke vil bruke mye penger er duplo genialt. En kloss eller "ting" hver dag. Du kan eventuelt ha et par småbiler i noen, de koser ca 20 kroner. Går ann å ha litt godterier i å, men det er ikke alle som syntes de skal få så mye av det. Hva med puslespill for barn der sønnen din får et brett og en brikke hver dag. Blir morsomt når det blir ferdig. Mynter til sparegrisen er å morsomt. Ny sutt?
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Oi, har ikke tenkt på kalender enda jeg, men er jo en fin tradisjon som nedtelling mot jul! Hva med sånne solide plastdyr som man kan kjøpe enkeltvis i butikken. Dyr er i hvertfall topp for gutten vår på 14mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå