nygift med spire i magen nr2 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Er det noen som har noen gode råd ? Syns det er så vanskelig å se hva hun kommer til å like... er så innmari mye leker. Har nemlig fått beskjed fra svigers om at ho skal ut å kjøpe leker, men de trenger å vite hva ho ønsker seg. Håper dere som har vært gjennom denne alderen kan hjelpe meg. Alle leker i alderen 6-12 mnd Takk
Thumper Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Heisann Gutten min er 5 mn på julaften, jeg har sagt til folk at jeg ønsker litt skikkelige ting til han, kommer jo til å få tusen ting... og han trenger ikke såå masse nå, de kan heller prøve å vente til sommeren hvor han blir et år, og kanskje har mer sans for leker. Nå har jeg sagt; - motoriske utvikling-leker (F.eks på IKEA, v.eks. en tunellbane de kan krabbe igjennom, snurredings å henge i taket, ballansebrett de nå kan ligge å vugge på osv.) - skikkelig bæremeis (evt penger...) - CD-spiller - Ullklær Hmm, følte det var såå mye, men kom ikke på så mye nå, hehe... det er jo typisk da...
snart mor til 3 Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 leker har de plenty av på lekebutikkene..spørr de som jobber der så får du nok tips men det meste som laget litt lyd pleier å være populært.. Eller så kan du jo si at du ønsker henne klær i neste størrelse?? vi tar en klæsjul i år vi ihvertfall..ønsker til begge barna våre klær i neste størrelse.. er så mye leker her at jeg holder på å bli gaaal...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå