Gå til innhold

Hva slags leker bør vi ønske oss til dattern vår som blir 6 mnd rett etter jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode råd ? Syns det er så vanskelig å se hva hun kommer til å like... er så innmari mye leker. Har nemlig fått beskjed fra svigers om at ho skal ut å kjøpe leker, men de trenger å vite hva ho ønsker seg. Håper dere som har vært gjennom denne alderen kan hjelpe meg. Alle leker i alderen 6-12 mnd :)

Takk :)

Skrevet

Heisann :D

Gutten min er 5 mn på julaften, jeg har sagt til folk at jeg ønsker litt skikkelige ting til han, kommer jo til å få tusen ting... og han trenger ikke såå masse nå, de kan heller prøve å vente til sommeren hvor han blir et år, og kanskje har mer sans for leker.

Nå har jeg sagt;

- motoriske utvikling-leker (F.eks på IKEA, v.eks. en tunellbane de kan krabbe igjennom, snurredings å henge i taket, ballansebrett de nå kan ligge å vugge på osv.)

- skikkelig bæremeis (evt penger...)

- CD-spiller

- Ullklær

Hmm, følte det var såå mye, men kom ikke på så mye nå, hehe... det er jo typisk da...

Skrevet

leker har de plenty av på lekebutikkene..spørr de som jobber der så får du nok tips :)

men det meste som laget litt lyd pleier å være populært..

Eller så kan du jo si at du ønsker henne klær i neste størrelse??

vi tar en klæsjul i år vi ihvertfall..ønsker til begge barna våre klær i neste størrelse..

er så mye leker her at jeg holder på å bli gaaal...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...