Gå til innhold

Mini på snart 7 mnd sover ikke i vogn ute.:..Hvordan skal jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

få henne til å sove mer enn e kvarter...Blir jo så bundet til hjemme.legger jeg henne i sengen sin kan hun sove både en og to og tre timer...

Skrevet

Vi har holdt på med vogntilvenning siden forrige mandag. Kan jo fortelle hvordan vi har gjort det så kan du prøve selv.

Vi måtte begynne med å rugge vognen for at han skulle sovne. Ventet først til han var skikkelig trøtt før vi la han og så rugget vi til han sovnet. Stod klar når han kom inn i en lett søvnperiode (ca 30 min hos oss) og om han viste tegn til å våkne rugget vi på vognen igjen. Kunne stå ute i 45 min og rugge, men syntes det var verdt det for å holde han sovende. Etterhvert skulle det mindre rugging til for at han skulle sovne, og etter en halv uke sluttet vi helt å rugge vognen. Da sluttet vi også å gå ut etter 30 min.

Etter at han lærte seg å sovne i vognen mens den stod i ro har han også sovet mye lenger av gangen. Akkurat nå ligger han ute og sover og har sovet i 2t og 15min...! Føles helt fantastisk, men tørr ikke tro at det er noe som kommer til å fortsette (litt pessimist).

Lykke til!

Skrevet

småtten vår var også sånn. eller han sovna fint i vogna, men KUN dersom vi gikk, med en gang vi stoppa så våkna han.

hørtes ut som en fin metode de over har brukt! venne babyen til å sove i vogna over noen dager!

vi trenger heldigvis ikke det lenger, for nå sover han heldigvis godt i vogna og. dog ikke mer enn ca 1 time, men det gjør han aldri i senga heller!

lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...