Gå til innhold

NAN2 med omega 3 og 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at pakningen vi har kjøpt er litt annerledes. Det står at den inneholder fettsyrene omega 3 og 6. Er pakken bare endret eller er det tilsatt fettsyrene nå i det siste? Vi har gitt tran siden gutten vår var 4 uker, men blir det for mye av det gode nå - skal man slutte å gi tran? Man skal jo helst ikke gi for mye av disse fettsyrene...

Skrevet

Tror du skal gi tran i tillegg, det er vel rent D-vitamin de ikke skal ha for mye av? Har iallefall lest at man skal gi tran/d-vitamin i tillegg til f eks småfolk 1 som er tilsatt ekstra omega 3 og 6. Men sjekk med hs.

Skrevet

Takk for svar :) Mulig det er ren D vit som er viktig at ikke overstiger. Jeg sjekker med HS. Står ikke noe på pakningen om dette heller... du ar nok rett :)

Skrevet

Hei.

snuppa vår får mme og bruker NAN 2 nå, spurte helsesøster da jeg var der på 5 mnd kontrollen angående det med d-vitamin. de skal ha det eller tran uansett sa hun. dette hadde de lært for ikke så lenge siden, så jeg gir d-vitamin, tran kom bare opp igjen for å si det sånn..hehe

Skrevet

Ok, da fortsetter jeg med tranen. Da dropper jeg å høre med HS.

Her er det vill begeistring når tranflasken kommer... glad for det selvfølgelig, men klarer ikke helt skjønne begeistringen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...