Gå til innhold

DIB`s Vektklubb Start November

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm, jeg vil og være med...... :)

gikk opp 25 kilo i svangerskapet, veide 52 kilo før jeg ble gravid, ønsker å veie 55 kilo. så har nå en ca 5 kilo til å "miste";) men mest av allt vil jeg få strammet opp magen, syns det er så trist med pløse mage.

Får ikke på meg en eneste av olabuksene mine fra før graviditeten:(

har trent 3 ganger denne uken (veeeeldig forsiktig) og skal i dag trene styrke og core på elixia.

har spist 1 banan og yoghurt som lett frokost (pluss litt cookie deig *rødme av skam*) Prøver for harde livet å kutte ned, men ikke ut, på all sjokolade og brus. men det er vanskelig siden jeg er så utrooooolig glad i søtt.

jeg har jo aldri trent før, så nå bare tester jeg ut hva jeg syns kan være gøy på Elixia.

Skrevet

Bør vel slenge meg på jeg også. Har ikke lagt så mye på meg i forbindelse med graviditeten, men har sneket på seg noen kilo etterpå. Veier 60 og vil ned til 55. Blir så uproposjonert med de 5 kiloene for mye. Legger seg på skuldrer, overarmer og rygg, ser ut som en gorilla :-)

Jeg går aldri i livet med på å kutte ut snop å cola i helgene, men skal forsøke og kutte ned i ukene. Til nå i dag har jeg faktisk hatt 2 glass cola, 6 ruter kokesjokolade og en skje med nugatti *RØDME*. Skal også forsøke å bli flinkere til å ha mer regelmessige måltider, jeg kan nemlig glemme meg ut og gå maaaaaaange timer uten mat, og da blir det ofte til at jeg propper i meg på masse snop i tedet for skikkelig mat. Kan umulig gjøre underverker.... Nå skal jeg GÅ å hente vesla i barnehagen så forbrenner jeg kanskje kokesjokoladen og nugattien hihi!

Skrevet

haha du høres ut som meg du:)

minus colan da.. jeg er sånn når jeg blir desp.. Eter nugatti på boks.. Blander nesquick med litt vann.. og eter opp kokesjokoladen som skal være til bakinga:):)

Skrevet

hittil i dag har jeg spist

3 knekkebrød med skinke og agurk

1 eple..

1 knekkebrød og 1 banan

2 skiver ingersrugbrød med servelat

snart middag chrispy chicken:D:D

Fredagskos. Dip og gulerot.. namnam:D

Trening

20 min småøvelser

1,5 time trillelur..

og 20 min småøvelser i kveld:)

Skrevet

dagen min idag har bare vært rot og farting. Ingen skikkelig mat og ikke noen trilletur. Men nå skal jeg 30min på ergoen. Så noen sit-ups etterpå. ;-D

Maten idag, pizza til frokost- hjemmelaget så ikke så usunn som "vanlig" pizza

Lunsj: 2 stk grove rundstykker utenpålegg, åt i bilen.

Middag: en kyllingsnitzel og litt pomf. Alt stekt i stekeovn, kun kjøttdeig aom går på steikepannen her i huset omtrent.

Kvelds: Ikke kommet så langt ennå, men blir nok noen glass vann og siste rundstykket etter handlingen idag, emn da med skinke pålegg.

Nei, hoppsann med meg, ut av stolen og opp på sykkelen. HIIIIIIHAAAAAAAAAAA!!!

*drømmer faktisk om en tur på fløyen (i bergen) i morgen, men skal i bursdagsbesøk... FLØØØØYYYYEEEEEEN!!!!!! *

Skrevet

Jeg og vil gjerne være med! :)

Aner ikke vekta, ville ikke vite den under graviditeten. Men jeg er virkelig ikke tynn. Begynte på GO123 pulveret for 10 dager siden. Pluss begynte å trene. Første 10 dagene med pulver tok jeg 3 pulver og ett middagsmåltid. (med lite karbo selvfølgelig) I dag begynte jeg med ett frokost måltid i tillegg. Begynte også å trene denne uka. Var på helsestudio og hadde 30 minutter kondisjontrening og løftet vekter for armene. På Tirsdager skal jeg begynne på Yoga:)

Drikker kun vann. (og jeg er egentlig avhengi av tab x-tra!!! Ikke dårlig)

Bruker mye matprat sidene for middagstips, Og spiser ikke potet, pommes frites. Har byttet ut vanlig ris med naturris. (samme smak, mye mindre karbo) Og bruker skysaus om jeg absolutt MÅ ha saus. Ellers tar jeg eller mager kesam. Fråtser i grønnsaker til middag:) Deler tallerken i 3. Halve med grønt, 1/3 med protein og 1/3 med karbo.

Er suuuuuuuuuuuper motivert!

Skrevet

så fint at det er flere som vil være med:)

Har juksa litt .. og tatt glass med baileys:S:S jaja.. :)

Skrevet

nam... fikk lyst på baileys og kaffe jeg og. :)

Skrevet

Off...er paa ferie i Spania og det er ikke saa motiverende aa holde seg unna nam-nam. Men saa er det jo helg da. Tenker jeg faar gi meg selv lov til aa kose meg naar det er helg, heller vaere streng i ukedagene. Kjenner jeg meg selv rett saa avtar sotsuget mer og mer jo mindre jeg spiser av det. Bannlyser jeg godteri helt kan jeg vaere SIKKER paa at jeg gaar paa en kjempesprekk med paafolgende elendig samvittighet. Saa i dag og i morgen koser jeg meg med hva jeg vil, naar mandagen kommer bytter jeg ut godteri med deilige frukter og salater :)

Skal begynne med litt styrkeovelser ogsaa naa. Har ikke raad til treningsstudio, saa det blir trilleturer og styrkeovelser. Begynner forsiktig i kveld med 25 situps x 2, armhevinger 10 stk x 2 og noen rumpeovelser.

Min plan blir da:

Mandag - fredag null godterier (inkl ogsaa boller og kaker etc.)

Lordag - sondag: spise hva jeg vil

Trilletur 1-2 timer minst 6 dager i uken

Styrkeovelser hjemme

Drikke masse VANN!

Skrevet

etter en litt slurvete start på denne vektklubben,anser jeg meg herved for i gang!!!!

Frokost i dag:

Et eple og en skål med cheerios frokostblanding (uten sukker på) ;)

(jukset litt ved å spise to skillingsboller kl 05.00 i morges da småen skulle ha mat, men det teller ikke,for jeg hadde ikke startet dagen ennå! hihi :P)

Skal i bursdag til min farmor i dag og skal prøve å holde meg i skinnet hva kakegumling angår! :) og jeg som eeelsker kaker! ;)

Skrevet

Slenger meg på her. Skulle gjerne gått ned iallefall 5kg. Planen er å kutte ut alt snop og kaker i løpet av uka, men unne meg litt i helgene. Spise sunnere, dvs mer frukt og grønt. Ungå feit mat, og trene minst tre ganger i uken. Poenget er jo at man skal bruke mer energi enn det man får i seg..men dette er jo ikke alltid like lett.

Så en kommentar til det med bananer og frukostblandinger. Begge deler er godt men proppfult av karbohydrater (selv om man ikke har sukker på, bare les på pakken så får du deg nok en overraskelse) da er det bedre å ta seg ei skive grovbrød eller en gulrot

Skrevet

Virkelig motivert nå... Veide meg i dag tidlig, har gått ned 1,4 kilo siden forrige mandag:):) DA er jeg i gang...

Skrevet

oooooooohhhhhhh:) så kjempe bra.. flink du er da:):) skal måle meg på torsdag og veie meg til søndag regner jeg med:D:D

1,4 kg er kjeeeeeeeempe bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...