-Johanna- Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hei! Lillegutt kjenner besteforeldrene sine godt, treffer dem ganske ofte og koser seg veldig sammen med dem. Han har ikke vært borte på så mange overnattinger alene, men nå er det aktuelt med 3 døgn, fra torsdag ettermiddag til søndag ettermiddag. Tenker dere at dette er lenge for en gutt på 18 mnd? Han er jo ikke så gammel, er litt redd for at han skal savjne oss veldig og synes det er lenge jeg.. Det er kanskje verst for oss? Hvilke erfaringer har dere?
Gjest ~Xmas08~ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hei! Vi har hatt vår gutt på overnatting hos farmor og farfar 2 ganger, en gang fra søndagskveld til tirsdag, og gangen etter det fra søndagskveld til torsdag!! (Det siste syntes jeg virka lenge da, men det gikk helt fint) Da var han rundt 16mnd. Var enig om at hvis han virka lei seg og savna oss skulle han komme tidligere hjem. De bor ca 3timer unna,så han ser dem ikke så ofte, men han er generelt veldig trygg på alt av folk. Han har også tante og søskenbarn der som er jevngammel, så han hadde lekekamerat også Han hadde iallefall kost seg mye og kunne sikkert godt ha vært lengre han... (sukk, mammahjertet som trodde han ble å savne meg såååå...)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Det går nok veldig fint! Gutten vår var på 3 dagers ferie hos mine foreldre i sommer da vi ikke hadde barnevakt og de hadde veldig lyst å ha han litt for seg selv. Bestemor kom og hentet han en onsdag og når helgen kom reiste vi for å være sammen med dem. Han hadde storkost seg! Var ca 15 mnd da. Var nok verst for oss, spesielt for meg som ikke hadde vært borte fra han før.... men visste jo at han var i gode og trygge hender og koste seg.
Gjest Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Det er helt klart verst for dere, ja :-) Hvis gutten er trygg på at dere kommer tilbake, så betyr det ikke noe om dere kommer etter en dag eller tre - selv om han sikkert vil savne dere. Men så vil han bli opptatt av det som skjer hos besteforeldrene, og plutselig har de tre dagene gått.
Kosel Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Jr her blir 16 mnd og skal overnatte hos farmor og farfar fra fredag til søndag. Dette blir første gang han overnatter mer enn en natt borte fra meg. Så skal han også til pappaen sin på tre dager og to netter denne uken. Ble plutselig litt mye på engang, men jeg er hundre prosent sikker på at alle parter kommer til å kose seg veldig... Ja, jeg får vel prøve å kose meg litt jeg også da, selvom det helt sikkert er jeg som kommer til å være den som sliter med å sove uten guttebassen min- Hehe. Vi bor også såpass nære hverandre at jeg kan være der på en halvtime, så vi er enige om å ringe om han virker utilpass eller det virker som han savner mammaen sin veeeldig... (er vel noe vi liker å tro at de bare er såååååå avhengige av bare oss...hehe) Han gleder seg hvertfall veldig for vi har snakket om at vi skal til farmor og farfar og da lyser han opp og sier "navnene" deres Samme når vi snakker om å dra til pappa -blir såå blid - så jeg tror det kommer til å gå veldig fint jeg:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Vi var borte 2 helger i løpet av sommeren (2x fredag til søndag), og det var bare stas for både jenta og nesteforeldrene å være sammen en hel helg. hun var 15 og 16mnd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Sønnen vår på 14 mnd har vært på utallige overnattingsbesøk hos bestemor og bestefar. Det går så bra, han begynnte da han var ca 11 mnd....eller første overnatting var da han var 5 mnd på ett hotell og da hadde vi rommet vedsiden av. Men bestmor følte seg ikke helt komfertabel før han var nesten 1 år. Noen ganger er det så ofte som 1-2 ganger uka. Jeg synes det bare er greit....han er aktiv og jeg får gjerne gjort litt mer da han er der. De storkoser seg alle sammen og denne helgen er han hos estemor og bestefar sammen med sin elste fetter på 4 og det har vaært storstas for begge guttene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå