Rikard si pia :) Skrevet 5. november 2008 #1 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er nå i min 6. uke i følge utregninger etter siste mens (som jeg også er litt usikker på om det var en mensperiode). Jeg var så uheldig å miste i 2. trimester sist, og har prøvd siden januar og bli gravid igjen. Med fokus på eksamener og innleveringer den siste tiden, så har jeg ikke tenkt så mye på at jeg kunne bli gravid igjen, orket ikke å bli skuffet flere ganger. Så fikk jeg noen merkelige blødninger og det var langt fra noe som lignet en menstruasjon, men ventet likevel på mensen. Min samboer og jeg hadde hatt en diskusjon, der vi snakket om hvor ironisk det hadde vært å bli gravid nå, for da kunne jeg risikere å føde i bryllupet vårt. Mandag 3 november snakket vi om hvor sen mensen var og han sa at han var sikker på at jeg var gravid. Jeg mente det ikke var noe å være sikker på og spurte hvorfor han mente dette. Jo sa han, du er "litt" overmosjonell.. Jeg tok en test tirsdag 4 november og den viste positivt med en gang. "Oi! Da blir vi nødt til å utsette giftemålet vårt", var noe av det første jeg tenkte. Jeg tok et bilde av testen og sendte på mms til min kjære. Nå venter vi i spenning og krysser fingre og tær på at svangerskapet blir fullbyrdet denne gangen. Formen min er ganske fin. Jeg er småkvalm innimellom og har tildels sterke sting smerter på høyreside i mageregionen. Men jeg er veldig trett og sover mye mer enn vanlig. Jeg gleder meg til å følge lille nurket sin utvikling og vet at jeg vil få ekstra god oppfølging av heslevesenet, og det er jeg særdeles glad for! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139051041-min-6-uke/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå