Gå til innhold

2 uker gammel baby- Hvor lenge er din baby våken på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bare sover ,og er våken kanskje en halvtime to-tre ganger om dagen,og får mat,og så sover han igjen..

"Alle" kommenterer at han er så gul,og lurer på om han har gulsott,noe de ikke ville måle på helsestasjonen da jeg spurte..

Skal forresten ringe fastlegen imorgen og få sjekket dette,i tilfelle det er det som gjør han så trøtt....

Syns liksom at han er så lite våken i fht hva jeg husker mine andre to var i den alderen....

Skrevet

jenta mi kom 26 /10, hun er ekstremt mye våken synes jeg, hun kom 4 dager etter termin da, men tror ikke det skal ha SÅ mye å si.. Hun kan være våken i 1-2 timer i strekk, gjerne flere ganger om dagen, eldste var ikke halvparten SÅ våken da han var 2 uker.. Du burde sjekke opp det med gulsott ja, men er jo rart hvis de ikke så det på sykehuset?

Skrevet

Var vel ikke akkurat noe sjakktrekk å reise hjem 8 timer etter fødsel,og da jeg var og tok føllingstesten på helsestasjonen sa de at det ikke var nødvendig å ta noe test ang gulsott...

Men siden han sover så masse så tror jeg det er lurt å sjekke alikevel..

Min kom ei uke før tiden,men det skal vel ikke ha noe å si.

Han spiser hver 2-3 timer,og legger veldig godt på seg.

Han hadde tatt igjen fødselsvekta etter 6 dager,og 13 dager etter fødsel va han 500 gr tyngre enn da han ble født..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...