*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Når og hvordan merket dere at den lille trengte fast føde? Hva gav dere? Og hjalp det på søvnen? Min lille spiser mer enn noen sinne på natten, men følger vektkurven sin.
Kanutten83 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Vi merket det rundt 7 ukers alder, han begynte å spise hver time på natten, men veldig lite, men vi fikk ikke i ham mer melk på dagen og kvelden, og vektkurva begynte å flate ut litt.... så da begynte vi forsiktig med litt grøtpulver i kveldflaska og økte forsiktig til velling og melk på kvelden, da var han 10 uker. Vi fikk i hvertfall en mye blidere baby, men nattesøvnen ble ikke så veldig mye bedre med engang, han sov 2-3 timer til å begynne med og så 3 1/2 mnd var det 4 timer i mellom, og ved 5 mnd sov han 6 timer mellom:) Fikk en del kritikk for at vi begynte så tidlig, men hva annet skulle vi ha gjort? Jeg og begge søstrene mine var likedan så ligger nok i familien:)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 ca 3 mnd alderen. Hyppige amminger(oppi 15x i døgnet), vekten gikk litt ned i forhold til høyden/kurven han lå på. Startet med litt velling 3,5 mnd og grøt 4 mnd. Etter grøt var innført ble det 2-3 måltider om natta istedenfor nesten hver time...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå