mmmmstine Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Guttenavn som passer godt til Nora, gjerne med 4 bokstaver
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Mads/Mats Emil Even Erik Nils Lars Iver Ivar
mmmmstine Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Takk for forslag Jobber i barnehage så nesten alle navnene du har nevnt forbinder jeg med gutter fra barnehagen. Og noen av navnene er i nær familie så de kan jeg ikke bruke Men liker faktisk Iver bedre og bedre, og har to skjønne gutter i bhg som heter det! Hmm
Baby<3 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Isak Kevin Theo Victor Liam Leon Niklas Erik Sander Joakim Jonas
prysseluskan Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Jens Tord Gard Olav Mons Sjur Klaus
tara_77 Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Jeg synes faktisk Elliot er ganske søtt jeg..Har ikke sett så mange forlag om dette navnet . Litt spesielt og ikke så mange som heter det og det kan jo være greit siden det er så mange som skal ha de samme navnene nå for tiden:)
Lene J Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Nora og....? Kasper Jesper Tord Greger Pål Atle Aksel Eskild Isak David Erling Henrik Stian Yngve Ola Jens Jonas John Jonatan ...alle røvernavnene i Kardemommeby ble vist med her...hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå