Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg er 20 år gammel og har alltid vært fin og slank, aldri noe problem med vekt.. så ble jeg gravid,la på meg 25 kg. Nå er sønnen min 1 år gammel og jeg er fremdeles 7-8 kg. tyngre enn normal vekten min. Jeg trener kondisjon og litt 2 dager i uka, Hart prøvd både noka dietten og GO. Nå begynner jeg å bli temmelig lei.. er så slitsomt å gå rundt å føle seg uvel og stor. Alle veninnene mine på samme alder som meg har blitt helt fine (noen finere!) etter fødsel.. Noen som har råd?? eller kanskje en slankekur som funker? Vil gjerne høre andres historier også
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Jeg la påmeg 26kg i min første graviditet. 20kg forsvant av seg selv,men de siste 6kg gikk ikke bort... Jeg måtte slanke de bort. Jeg begynnte å trene 3-5ggr i uken. Da 2timer hver gang. Først kondisjonstrening, så styrke. Jeg spiste hver 3.time. Da spiste jeg finn krisp knekkebrød med skinke eller banan til frokost og kvelds, lunch spiste jeg havregrynsgrøt, og så spiste jeg vanlig middag.Mellommåltid var en yoghurt og frukt.Spiste ikke snop eller brus. Kun litt på lørdagen... Jeg gikk ned alle 6 kiloene+1til iløpet av 3mnd. Så det var dette som funket for meg! Jeg har ikke troen på noka diettene eller andre slike dietter. Sunt kosthold og TRENING er det som funker! Du får det nok til du også! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Tusen takk for flott svar!! jeg har allerede begynt å slanke meg på nytt med din metode! hehe.. å har gått ned 1 kg allerede:) jeg håper på å nå målet mitt denne gangen. Skal skrive hvordan det går! takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå