Gå til innhold

stikkning på venstre siden av magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt dette siden i går kveld nå. det er ikke veldig vondt, bare ubehagelig, og hadde jeg hatt det på begge sider hadde jeg ikke brydd meg. det stikker egentlig litt både i eggstokk/livmor området og "nedover" litt vanskelig å forklare men blir litt bekymret:( noen som har hatt det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ja, jeg opplevde dette tidlig i graviditeten. Nå er kjenner jeg bare litt strekking og stikking hvis jeg reiser meg fort opp. HUsker jeg var bekjymret selv, men det er normalt å kjenne det i den ene siden, så om ei uke kan det være den andre siden. Slik var det ivertfall med meg:)

Er det deg som mista for ikke så lenge siden.... har jeg deg på msn?

Gratulerer ivertfall! Hvor langt er du på vei?

Skrevet

tusen takk for svar! jeg mistet nå i juli ja. ekstra bekymret nå, håper jeg slipper det samme igjen! er bare 4+5så er ennå veldig tidlig. tror jeg har snakket med deg litt her inne tidligere,men jeg tror ikke jeg har deg på msn... mistet du også rundt den samme tiden? gratulerer til deg også hvertfall:)hvor langt et du på vei?

Skrevet

Jeg mista også i juli. Husker bare nicket ditt, og at du mista. Kanskje fordi vi mista på likt. Jeg er vel rundt 10-11 uker på vei, så blir spennende på fredag, da skal jeg til kontroll og legen har ultralyd:) Jippi!

Lykke til videre:) Denne gangen er det vår tur!

Skrevet

Har også hatt mye stikking og smerter på venstre side, men de sier at det er normalt.

Er 7+5 på vei nå og hadde første UL på mandag, alt så bra ut der iallefall :)

Må være tøft å miste. Ønsker deg lykke til denne gangen :))

Skrevet

Heisann, det er visst flere av oss som har mistet i juli ja.. Samme her og er 10-11 uker på vei jeg også :)

Det går nok bra denne gangen!! :)

Skrevet

greit å høre at dette er ganske vanlig, en ting mindre og bekymre seg for! hehe.. dere er heldige som er snart 12 uker på vei da, ferdig med 1 trimester snart.gleder meg til jeg er der. må jo bare satse på at alt går fint denne gangen ja, de sier jo at det er ganske liten sjanse for at det skjer to ganger på rad. men ikke lett å ikke bekymre seg for det:/ dere får ha lykke til uansett, vi snakkes sikkert her inne, og forhåpentligvis på 2 trimester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...