Gå til innhold

Erfaringer med Maxi-cosi Mura vogn?

Anbefalte innlegg

Går meg litt vill i barnevonjungelen. Ønsker er vogn som er god både som bagvogn og sportsvog, som er lett, god og enkel å trille og hvor en har vendbar sportsdel. Synes denne virker grei, men ønsker gjerne at noen deler erfaringer med denne vognen eller kan tipse om andre gode vogner. Ser at refleks har tilbud på denne nå, og det er jo ingen ulempe..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139049926-erfaringer-med-maxi-cosi-mura-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes det er toskete med å slå den sammen. Butikkpersonalet gjorde antakeligvis en dårlig jobb, for de klarte det ikke med en gang... Og hun sa at du måtte ta av selve sportssetedelen for å slå den sammen skikkelig. DET kaller jeg idiotisk... Synes vognen ellers er helt topp, og kunne godt tenke meg den, sa jeg liker maxi cosi bilsete så godt. Bagdelen ser jo grei ut til babytida, og sportsdelen til senere. Men så kommer det jo ann på hvilket vær det er mest av der du bor. Hadde jeg bodd ved kysten med mye vind ville jeg valgt en vogn med større og lunere kalesje, og kalesje med ordentlige strammere... HAdde ikke vognen vært så dyr, ville jeg kjøpt denne som ei nr 2 vogn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...