Hera Skrevet 5. november 2008 #1 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg tror jeg får/har fått bekkenløsning/låsning. Det gjør vondt å gå, vondt å snu seg i senga, vondt å sitte, gå i trapper, sette seg inn/gå ut av bil og ikke minst dritvondt å støvsuge og vaske gulv:0( Har så vondt i begge rumpeballene, halebeinet og ned i lårene. Har kjent den en 14 dagers tid, og har håpet at det skulle bli bedre, men jeg har innsett i dag at det blir ikke bedre. Har helt gangsperre hvis jeg sitter litt lenge og skal reise meg opp for å gå (og gå gjør jeg jo hele døgnet, for noen har stjålet urinblæra mi!). Og jeg som håpet at kvalmen var det eneste jeg skulle slite 24/7 med denne gang. Jaja, det er "bare" 19 uker igjen til termin:0) Sorry, sytingen, måtte bare grine litt til noen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139049916-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-neeeeiiiiii0-tror-kanskje-jeg-kan-bli-fast-p%C3%A5-denne-debatten-jeg-skrev-dette-p%C3%A5-skravle-ogs%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå