Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Haha... i alle fall drømte jeg det i natt Pustet litt lettet ut da jeg våknet i morges ja Hehe... Hadde holdt med halvparten Men det er vel bare en der inne likevel... Begynner å lure på om testene og blodprøven har lurt meg jeg Merker jo ingenting av symptomer jo! Men er jo bare 5+0 idag, så det er vel kanskje ikke så rart om man ikke har all verdens symptomer
♥ lillemin ♥ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 STAKKARS DEG! tenkte jeg med en gang jeg leste det... Men så tenkte jeg: "hun har virkelig fått mye for pengene!" Symptomene kommer nok, spennende tid man går i møte da!
Lille jente Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 hehehe....jeg tenkte "åh så fantastisk, hun har jo prøvd så lenge og så får hun 4 på en gang" )
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Hehe... godt det var bare en drøm sier jeg Tror jeg hadde fått sjokk om UL viste 4 stk der inne ja!!! Hehe... Er vel nok med en om gangen, selv om det sikkert hadde vært kjekt med tvillinger Får heller satse på tvillinger med de 2 eggene vi har på frys på Riksen ved en senere anledning
Nøtt Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Herregud, du skremmer jo vettet av folk! :-P
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Kan jeg få en ? :-)
Nikkamoren Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Hihi, jeg synes bare det høres helt fantastisk kult ut jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå