Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Er helt blank. Trenger noe som er lett å lage.Setter stor pris på tips:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Smalahove! Hiv hodet opp i gryte med kokende vann, litt salt og pepper, og vips så er det ferdig.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Tapas er jo superenkelt. Finnes en million forskjellige småretter du kan servere som passer utmerket til vin. Ellers er jo ost og vin en klassiker, men kanskje ikke noe man blir skikkelig mett av...?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Hmm..ost og vin var jo ikke så dumt da:) Takk for tipset!Skal lete på internett å se om de har noen gode tapas ideer:) Hehe,smalahode er nok uaktuelt;)
Helene- Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Tapas. Helt klart. lettvint å lage. enten det er du som står for all maten eller det er et spleiselag. Ha et spekefat med forskjellig utvalg, div. oster, lefse med laks og snøfrisk eller noe annet, gode dipper, kremost med forskjellige smaker, tapas kjeks. Bare noen eksempler er jo så masse godt å velge i Mange oppskrifter på matprat.no Enkelt og lage, og det smaker utrolig godt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Takk skal du ha:) Blir nok tapas kveld på oss da:)))
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Hvis du er oppatt av karbohydrater og sånt kan jeg anbefale sprøstekte larver. Meget proteinrike og kjempefint som snacks!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Hehe,teller ikke kalorier her i gården nei. Spiser det jeg vil jeg:) Men takk for et kreativt tips;)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Eller en kanongod salat med hjemmelaget focaccia. Namnam. salaten kan inneholde mozarella, avocado, pinjekjerner, tomater, salat, pasta, kylling... namnam. kjempe enkelt og lage også. Og så litt balsamico. jammi
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Hmmm.. om kalorier ikke er et problem så anbefaler jeg smultgryte. Det som er så utrolig greit og fint med den er at du putter oppi det du liker best. Godt smaker det uansett, badet i rent fett som det blir
ScaryMama Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 Jeg sitter og ler meg i hjel av forslagene til anonym her, bra!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 At jeg kunne glemme lungemos! Serverer du det så blir du ansett som litt kreativ og utradisjonell. Er forresten litt in å servere husmannskost!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 Tapas er supergodt. Kan være mye jobb, men er jo bare å velge enkle retter. Mye kan lages på forhånd. Brød og små kokte poteter i maaaaase salt med Aioli, mojo og salsa saus Steks asparges med spekeskinke surret rund. (NAM) stekte Kjøttboller som også er utmerket med mojo og salsa saus. Ellers er jo Nachos med kylling eller kjøttdeig supergodt og verdens enkleste ting å lage. Max 30 minutter.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #16 Skrevet 5. november 2008 Syltelabber og sprøstekte larver? Fy f... dere kan ikke ha mange venner!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #17 Skrevet 5. november 2008 Kjære anonym 1802. Forslaget ditt er sikkert godt, men ingen ting heter salsa saus. Salsa betyr saus og man kan ikke si saus saus.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. november 2008 #20 Skrevet 5. november 2008 Lever i fløtesaus og lungemos er faktisk noe av det beste jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #21 Skrevet 5. november 2008 Bra det ikke er bare pingler her inne på syklubben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå