Gå til innhold

Nå kan jeg også snike meg inn hit :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk to positive graviditetstester idag :) Og er så utrolig glad! Håper alt går bra! Hadde det så trivelig på BIM sist gang, og ser fram til å være her nå, bli kjent med dere og ha noen å utveksle erfaringer med (krysse fingre og tær...).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Gratulerer så mye til dere:) Kom inn hit først på søndag jeg også, så skal bli spennende å se i tiden fremover:) Er du langt på vei? Er ca i uke 5 her jeg:) Gleder meg sånn

Skrevet

Hei! Takk! Og gratulerer så mye til dere også :)

Er 4 uker idag (IKM). Håper alt går bra og gleder meg veldig :) Dette er spennende tider for oss :)

Skrevet

ja, det er en spennende tid vi går i møte:) Er førstegangsfødende jeg da, så alt er nytt å spennende:) Har dere prøvd lenge før eller? Klaffet i 3 prøveperiode hos oss:)

Skrevet

Sluttet på pillen i begynnelsen av august, så vi har prøvd siden da, det blir vel omtrent like lenge som dere? Dette blir nummer 3, men ingen svangerskap er like, så vi blir sikkert å lære noe nytt vi også. Dette er livet, altså! Herlig :)

Skrevet

ja, blir ca samme da ja:) Så spennende:) 3,mann og greier ja, gratulerer så mye=) Er spent jeg ja! Er bare 20 år, så er fortsatt veldig ung, men gleder meg veldig:)

Skrevet

Jeg var også 20 år da jeg fikk mitt første barn .) Det er en fin alder å bli mamma!

Skrevet

Ja, det synes jeg også:) Fyller 21 før babyen blir født, men er fortsatt ung mor, og det har jeg alltid hatt lyst til å bli:)

Skrevet

Så koslig og lese det dere skrev.. Jeg er er nå 4+1 og jeg gleder meg så mye!!! Mandag og tirsdag, hadde jeg svake streker med trodde ikke mine egene øyne så måtte ta en tur til legen i dag for å virkelig forsikre meg.. Ble så glad altså!! Begynte å grine.. (hormoner kanskje) Grattis til oss alle ;)

Skrevet

Gratulerer så mye Klar for nr 1:)

Ja, hormonene løper villt på denne tiden ja:P Blir nok spennende fremover

Skrevet

Gratulerer til deg også :) Svake streker er også streker :) Hipp hurra og masse lykke til!

Skrevet

gratulerer så mye:) dette er mitt tredje barn,fikk første mann noen mnd etter jeg var fylt 19:) nå er jeg 25 og tredje på vei:)gleder oss veldig:)

hopper over til 2 trimester i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...