Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg fikk to positive graviditetstester idag Og er så utrolig glad! Håper alt går bra! Hadde det så trivelig på BIM sist gang, og ser fram til å være her nå, bli kjent med dere og ha noen å utveksle erfaringer med (krysse fingre og tær...).
Stine? Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Heisann:) Gratulerer så mye til dere:) Kom inn hit først på søndag jeg også, så skal bli spennende å se i tiden fremover:) Er du langt på vei? Er ca i uke 5 her jeg:) Gleder meg sånn
Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Hei! Takk! Og gratulerer så mye til dere også Er 4 uker idag (IKM). Håper alt går bra og gleder meg veldig Dette er spennende tider for oss
Stine? Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 ja, det er en spennende tid vi går i møte:) Er førstegangsfødende jeg da, så alt er nytt å spennende:) Har dere prøvd lenge før eller? Klaffet i 3 prøveperiode hos oss:)
Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Sluttet på pillen i begynnelsen av august, så vi har prøvd siden da, det blir vel omtrent like lenge som dere? Dette blir nummer 3, men ingen svangerskap er like, så vi blir sikkert å lære noe nytt vi også. Dette er livet, altså! Herlig
Stine? Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 ja, blir ca samme da ja:) Så spennende:) 3,mann og greier ja, gratulerer så mye=) Er spent jeg ja! Er bare 20 år, så er fortsatt veldig ung, men gleder meg veldig:)
Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Jeg var også 20 år da jeg fikk mitt første barn .) Det er en fin alder å bli mamma!
Stine? Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Ja, det synes jeg også Fyller 21 før babyen blir født, men er fortsatt ung mor, og det har jeg alltid hatt lyst til å bli:)
Mammaen til Charlie Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Så koslig og lese det dere skrev.. Jeg er er nå 4+1 og jeg gleder meg så mye!!! Mandag og tirsdag, hadde jeg svake streker med trodde ikke mine egene øyne så måtte ta en tur til legen i dag for å virkelig forsikre meg.. Ble så glad altså!! Begynte å grine.. (hormoner kanskje) Grattis til oss alle
Stine? Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer så mye Klar for nr 1:) Ja, hormonene løper villt på denne tiden ja:P Blir nok spennende fremover
Lykke X 4 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer til deg også Svake streker er også streker Hipp hurra og masse lykke til!
♥REBECCA♥ Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 gratulerer så mye:) dette er mitt tredje barn,fikk første mann noen mnd etter jeg var fylt 19:) nå er jeg 25 og tredje på vei:)gleder oss veldig:) hopper over til 2 trimester i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå