meg83 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Sikkert selvsagt for de fleste her, men...
Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Det er "oppskriften" Har man langt regime, så er det nesespray først for nedregulering, deretter sprøyter får å modne egg. Kort regime starter man vel bare med sprøyter når man får mens (tror jeg). Håper jeg klarte å forklare noenlunde
♥ lillemin ♥ Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 DET var greit å få oppklart! Så det har ikke vært noen selvfølge for meg å vite det heller.... Mange ord og uttrykk å holde orden på gitt! Turbotrollet™ + huleboeren: det virker som om du har godt greie på dette systemet, beundrer deg for alt det du vet og husker!
meg83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Takk for oppklarende svar! =) Hehe, bra å se at det er flere som ikke har full oversikt Så da betyr regime på en måte opplegg? Jeg venter på AIH, og i forkant av det tar jeg bare ulike tabletter, og ingen spray el.l. Er det fortsatt et regime? Hehe, en kan visst aldri bli klok nok
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Hehe... har jo "vanket" inne på ass.befruktning siden desember i fjor da, så har vel fått med meg litt Men du skal vel ta sprøyter i tillegg til tablettene ved AIH? Så jo da, det er vel et regime det Jeg gjorde i alle fall det på mine 2 AIH... Pergotime og Menopur
meg83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 Tar Metformin hele veien, Primolut i ti dager og skal ta Pergotime 5.-9. syklusdag....det er alt jeg vet, men får kanskje mer info og nye instrukser etter ultralyden den 12. dagen..?! Lyst til å fortelle litt om hvordan du opplevde dine AIH? Vet det blir sagt det ikke gjør vondt, men jeg sliter veldig med gynekologiske undersøkelser o.l. og gruer meg en del til det som skal skje...
Gjest Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Syns det var helt greit jeg. Alt blir jo så teknisk. Man bare setter seg opp i stolen og gjør det man må Blir så vant til å vifte med musa til alle disse fremmede legene etterhvert. Bare tenk at dette er jo en helt naturlig hverdag for dem. Og vondt er det ikke nei. Men om du syns det er ille, så ta med deg mannen/samboeren din til undersøkelsene. Der har du lov til. Hvilet sykehus/klinikk hører du til? På Riksen var det iallefall Pergotime og Menopur på mine AIH.
meg83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2008 Hehe, ja, det er rart hvor fort det blir naturlig både og snakke om og vise fram det intime til fremmede =) Er ikke redd for det psykiske - bare evt. smerte/ubehag.. Men hvordan kjennes det ut da? For man kjenner vel at noe tynt kommer opp/inn i en? Fikk du bedøvelse? I tilfelle hva slags? Hehe, synes noen ganger folk er litt hysteriske her inne, men jammen høres jeg ut som en selv Jeg hører til Hausken... Mannen skal garantert med, ja! Skal klemme hånda hans hvit, som jeg gjør når det er turbulens når vi flyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå