Jubelbrus* Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Er litt engstelig med tanke på at de faktisk skjærte meg opp for bare 8,5 mnd siden! Det er vel ikke sånn at sjansen er der for at det ikke har grodd skikkelig? Ellers er jeg kjempeglad for nyheten! Nå går hodet rundt tanker på hvordan man skal ordne det praktiske med to tette. Soveplasser om natten osv osv..
Sunniva78 har to små Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Har ikke peiling på det med Ks, men vil bare gratulere:-) Blir to tette her også, litt skummelt men kjempespennende!! Lykke til!
spiff' Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer så mye!! Det er 13,5 mnd mellom mine to smårollinger. Begge svangerskap endte med keisersnitt (det siste var etter eget ønske), men var visst ingenting i veien for at jeg kunne født naturlig den siste gangen. Litt slitsomt med to tette, det er hele tiden en bleie å skifte eller en munn å mette;) Og selvfølgelig masse kos! Gled deg:D
Jubelbrus* Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Takk for det, jenter! Det skal nok gå kjempebra! Gratulerer til deg også, Sunniva!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer Jubelbrus med spire! Morsomt og se at det er mange som skal ha to tette. Vet det blir slitsomt, men så morro og for de små. Lykke til!
MammaMia=) Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Jeg var på 6ukers kontroll på mandag og forhørte meg da med gyn om hvor lang tid det bør ta før man blir gravid igjen etter ett keisersnitt.. Fikk beskjed om at når du først blir gravid så er kroppen din klar.. den sier ifra selv på en måte.. Hun sa at hvis det ikke har vært irritasjon eller væsking fra arret så er det bare å sette igang igjen hvis jeg vil.. Håper det var svar på spørsmålet.. Gratulerer med graviditeten..=)
Jubelbrus* Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Åh, takk for betryggende svar, MammaMia! Var akkurat det jeg tenkte på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå