Søskenhåp adopterer Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg har jo holdt litt til i begge leire... Ble negativt på meg, har nå holdt på med søskenforsøk i ett år - godt var det at vi begynte på dette før jeg egentlig følte meg klar i og med at det ser ut til å ta tid. Positive er at jeg har 8 egg på frys (sykepleieren på Riksen ga seg helt over) og jeg får skvisa meg inn med et TIN-forsøk uke 51 siste uka før jul allerede - så da går det radig unna dette. Vi har også ett fersk igjen før vi gir oss med IVF. Hadde egentlig tenkt til å be om å ta dette med en gang men er så sliten nå at jeg vil drøye litt med fullt hormonopplegg igjen. Gratulerer til dere som har testet positivt og lykke til videre til oss andre.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Dette var skitt håper på søsken til Edvart ! Men jommen var du heldig som fikk frys før jul. Jeg håper at en runde med frys skal gjøre susen for deg ! Håper det går greit med deg... Slike dager er tunge... Klemmer:O)
Nikkamoren Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Trist å høre, men utrolig bra at du har så mange på frys og er i gang igjen med en gang! Lykke til med fryseforsøket!! Klemmer
lillebie på`n igjen Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Huff så trist da!kjenner følelsen, det er ikke noe godt ( men positivt at du kan starte opp med fryseforsøk før jul da, da er det enda håp for en spire i år ) Lykke til med neste forsøk!
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Takk for svar jenter vi er jo alle i samme båt her og klamrer oss til håpet! Er ved godt mot enda jeg, men skulle jeg komme til siste forsøket (gud forby) så vil jeg nok miste motet. Men vi har også tenkt på adopsjon hele tiden så da går vi nok evt. for det. Jeg tror ikke vi vil gå videre privat for jeg er 37 nå og føler litt at tida begynner renne ut for meg, og man er jo aldri garantert noe resultat. Har nå hatt 6 innsett til sammen og ett barn - for hvert negative resultat så blir jeg bare mer og mer takknemmelig for han vi har så han blir veldig dulla med for tida :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå