Madamina Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg ammer hver 2.5-3 time og synes det er litt ofte for en pjokk som spiser ca 10 ganger i døgnet og går opp masse i vekt. Prøver å strekke han, men da blir jeg jo liggende enda mer våken til babyklynk. Ammer 23:30-02:30-05:30 og ca 8 Litt slitsomt
Rødtopp75 og to små Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Det høres ut som meg det, bare at veslegutten kun er to uker . Hvis han våkner enda oftere prøver jeg meg med å gi han smokken, men det er ikke altid det fungerer.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Høres ut som meg det der, og gutten min er 6 uker. Akkurat de samme intervallene/tidene. Beg i forigårs med å prøve å strekke tida litt mer, så prøver å holde ut 3-3,5 t pr runde nå. Gir han smokk den siste timen/halvtimen for da beg suttebehovet (han nekter å ta smokk ellers) å bli stort. I natt så ammet jeg faktisk "bare" kl. 21.00 - 02.30 - 05.45 - 09.15. (Jeg la meg litt før kl 00 for regnet med at han kom til å våkne og være sulten da -men den gang ei...)
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Ps. prøver å beg å strekke det også fordi han vokser så sinnsykt -og gulper mye = han spiser kanskje litt vel mye til hvert måltid.... (Han har lagt på seg 2 kg (og 5 cm) siden fødselen, altså på bare 6 uker)
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Det er nok ganske normalt, for min sønn har akurat samme rytmen og han er 5 uker. Søsteren var ganske mye oftere i samme alder.
MiMaRi Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 har akkurat samme rytme, og min er 1 månde i morgen;)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Her varierer det veldig fra natt til natt, og han er 5 uker i dag. Noen ganger sover han 5-6 timer, og andre ganger spiser han hver halvannen time. Jeg stresser ikke med å prøve å regulere ham, men lar det gå sin gang naturlig. Det pleier å gå seg til i løpet av de første 3 mnd.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Iris er 5 uker og er oppe ca 4.30 og 8.30=) Deilig.. Får siste måltid før natta ca mellom 23 og 24.. men hadde de intervallene dere har de første 2 ukene...Så la vi lammeskinnet i senga, og da sov hun over et måltid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå