Gå til innhold

trilletur i Alvøen 6 nov

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er gjerne med. 12.15 går fint. Jeg tar med en termos med kaffe. De som vil ka ta med seg en kopp.

Kan hende vi blir litt forsinket, det er veldig tett på lunsj tid.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint du blir med! Det er en buss som er ved Alvøen kai 12:28 også, så vi kan si 12:30. Da får du LITT bedre tid. Greit å møtes der bussen stopper (Alvøen kai)? Jeg er ikke så kjent der ute...

Skrevet

det gjør vi....Jeg er heller ikke så fryktelig kjent men kaien ser jeg nu:-)

Skrevet

Hei! Skrev akkurat til hottentott at jeg kunne legge innpå spørsmål om andre kunne tenkt seg en tur til alvøen i morgen. Ser ut til at flere har hatt samme tanken. Men jeg kommer meg ikke ut av døren før halv ett. Da kjøe fra kleppestø, max 10min. Gidder dere vente på meg? Ikke det, jeg hadde tenkt meg ut om jeg så sku alene. Men hadde vært kjekt å hatt noen å gå med. ;-D

Skrevet

Klokkeslettet blir stadig flyttet på her... Greit for meg. Som nevnt, må vi ta buss. Bussen er på Alvøen kai enten 12:28, eller 13:13. Vi kan godt si 13:15 hvis det passer bedre for deg og "carinamammatilleonora". Vet ikke om dere er innom og sjekker her mer i kveld. Kan si at vi må ha bestemt tidspunktet innen kl10:30 i morgen? Hvis jeg ikke hører noe, så møter jeg opp kl.12:30.

Er du kjent i Alvøen "maiprinsen"? Håper det er greit å møtes ved kaien.

Skrevet

Står på kaien kl.13.00 eg! Parkerer der oxo då :)

Skrevet

jepp, vet hvor hovedgården er, er den kaien det er snakk om ikke sant?

Skrevet

Jepp :) Eg pleier jo egentlig å gå tur der oppe med idrettsparken men går jo an å gå fra kaien opp til idrettsparken.

Skrevet

Supert! Kl 13 på kaia... Husk solbriller da dere. ;-D Er jo meldt sol i Bergen. tihii...

Skrevet

Bussen er der som nevnt litt før halv ett eller 13:13. Litt dumt å måtte vente en halv time dersom vi skal treffes kl13. Kan vi da utsette det 13 minutter? Håper "carinamammatilleonora" ser dette. Hadde jo i utgangspunktet avtalt en del tidligere...

Skrevet

Hei allesammen.

Så kjekt vi endelig skal få det til. Jeg skal være på kaien 13.15 Det passer faktisk helt super........Gleder mig til at møte dere alle.

Skrevet

Flott! Da møtes vi ved kaien kl.13:15. Høres koselig ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...