Gå til innhold

hvor fort kan man dursje etter ks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ks sent på kvelden og dusja på formiddagen. Ble i grunn beordret i dusjen og fulgt inn av to jordmødre. Det gikk ganske greit, men fikk ikke låse døra mens jeg dusja :)

Skifta bandasje de første 2 dagene etter dusjing, men etter det så sa de at jeg kunne være uten bandasje. Jeg ble satt sammen igjen med agraffer/stifter

jeg hadde ks på natten, og på ettermiddagen dusjet jeg. Husker det var grisevondt å stå så mannen min dusjet meg og vasket håret mitt mens jeg satt på en stol (veldig søtt). Følte meg 100 ganger bedre etter dusjen, og fikk tatt på kremer og gredd håret etc. Det var ikke planlagt keisersnitt så jeg hadde holdt på i maaaaaaange timer før keisersnittet (tirsdagen og han kom natt til fredag), så det var helt utrolig digg til tross for at det var smertefult.

Annonse

Jeg var i dusjen samme dag. Gutten vår ble forløst på formiddagen og jeg var i dusjen på ettermiddagen. Deilg!! Nye rene klœr etc. På Riksen så var det en sykepleier med i dusjen for å passe på at det gikk fint. Jeg satt på en krakk og dusjet!

Jeg tok keisersnitt i 14 tiden på dagen, og fikk dusje morgenen etter. Dusjet med døren åpen og en sykepleier som stakk hodet innom i ny og ne...-fikk en stol inn i dusjen, som kom godt med da jeg skulle vaske håret. Så la jeg meg i sengen så såret fikk lufttørke før jeg fikk ny bandasje på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...