Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg kjòpte meg et slags korsett pà apoteket, de finnes i ulike str. og de brukes av dem som nylig har fòdt. Jeg fikk det anbefalt av legen min, og sannelig er ikke magen min blitt flat!! 9 dager siden fòdsel :-) Med dattera mi brukte jeg ikke noe korsett, og det tok flere uker fòr jeg fikk tilbake magen min! (Jeg kjòpte det her i Spania, men de finnes nok i Norge ogsà! ) Lòp og kjòp!
Madamina Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 HÆ????? Hvordan funket det? Tror ikke den skinnfilla med strekkmerker forsvinner med et korsett (vel, selvsagt mens jeg har det på).
Edelweis Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 haha.. skulle jeg likt å sett ja, at magen min ble borte lissom. nei, den spretter nok ut i gjen like fort. er borte en liten stund da, når jeg bruker hold-in truser:P hehe.. et korsett hjelper nok ikke på den løse huden og glippen mellom magemusklene mine:S
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Hehe:-) Korsettet hjelper livmora med à trekke seg sammen, likesà musklene, slik jeg har forstàtt det. Det korter ned tiden altsà :-) Jeg er kjempeoverrasket, og kjempeglad! Huden min er ennà litt lòs ja, men magen er flat :-) Dessuten hjelper det veldig godt pà vond rygg, som jeg ofte har hatt!
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Ja det nok ikke det pløsete som forsvinner, men den lille kulen som er igjen går vel raskere inn.. Så er du kanskje en slank type som fikk kroppen raskt tilbake, så den funker nok ikke like bra på alle vil jeg tro.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Dette korsettet er vanlig à bruke i Spania, bàde blant slanke og kraftige, etter fòdselen. Du fàr tilbake den magen du hadde mye fortere enn om du ikke bruker det. Men det mà pròves for à se det.
babygullz <3 vilde Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 jeg brukte bellybandet og magen min er skinnflat igjen=) men langt i fra så stram sm den va=p magemuskler=GONE lism=p Vet du om de har korsettene på apoteker i norge?
Gjest Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Det vet jeg ikke, men du kan hòre med de! Korsettene er i hvertfall kjempepopulaer her! Om du ikke finner dem i Norge, kan du se pà denne linken: http://www.fitmaternity.com/maternity-clothes/ga004.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå