januarbaby+maibaby Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Som stack og tnt kick, el tigre?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Ja jeg var dum og prøvde i en periode stack og reductil.. ( ikke sammen) .. jeg var ikke kraftig overvektig.. Ville bare ha bort det siste i den perioden.. Og jeg vil virkelig ikke anbefale deg og ta det uten legens samtykke.. !
Zitro Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Ja, for ca 10 år siden.... Man får hjertebank de-lux og blir helt hyper. Skjønner ikke at jeg var så dum den dag i dag, pga det erjo langt fra sunt for kroppen. Anbefaller deg å finne andre måter å gå ned i vekt.
Gjest Gul stjerne Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Vel, de er jo slike piller som virker da. De som er lovlig på markedet i Norge, er jo bare laget av urter og mineraler. Har ikke prøvd det som slankemiddel, men som festdop.... Synes ikke jeg ble hyper eller speedet av det. Men sjekk ut effedrin på nettet, det kan være tøft for kroppen, tror jeg.
Gjest Gul stjerne Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Hvor kjøper du de forrestn? Sverige, eller er det blitt lovlig i Norge?
Rosie the riveter Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ikke at jeg har prøvd, men har venner som har brukt effedrin og STACK. Jeg tror at dette er blitt komplett umulig å få tak i over disk også i Sverige og de fleste andre land i Europa...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Det er bare tull ihvertfall.. hehe.. I mange europeiske land så selges det over disk uten resept på apotek.. Ikke med efedrin i.. Men som reductil f.eks som er reseptbelagt i Norge.. Og stack er det null problem og kjøpe i Sverige.. Men man må være klar og tydelig i hva man vil ha.. Og det står ikke skiltet med på en hylle bak disken for og si det sånn!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Meld deg på grete roede og slank deg på en sunn og fornuftug måte. Hurtige løsninger hjelper ikke i lengden.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 fornuftig, skulle det jo selvfølgelig stå :=)
Gjest Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Jepp, for ca 5 år siden prøvde jeg stack eller noe. Var min daværende samboer som mente at dette var kjempe bra og ikke farlig. Første dagen gikk det greit, men jeg var sinnsykt hyper. Skulle ta en trilletur, småløp hele veien. Så sikkert helt gal ut, hehe... Andre dagen ble jeg sinnsykt dårlig. Kvalm, skalv og følte jeg så ut som en sliten narkoman med abstinenser! Så det ble med de 2 dagene, har aldri før det eller etter det rørt slankepiller og gjør det aldri igjen. Treeeeening og sunn mat, enkelt og greit )
Gjest Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Han kjøpte det forresten i Sverige, da baaaak disken om jeg ikke husker feil. Så helt sunt er det nok ikke nei ://
(0_o) Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Ja, og jeg fikk skikkelig hjertebank etterhvert :-S Men... Slankepiller? Det er vel ikke det, eller? Brukte effedrin for å få et ekstra kick under trening, men måtte slutte med det da jeg ble skikkelig dårlig av det :-/ Men det selges fortsatt bak disken i Sverige, 6-700 kr for 100 tabletter... Anbefales IKKE... Dessuten så sliter du hvis du blir stoppet i tollen... Noen sammenligner det med metamfetamin..
Gjest Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 Er vel ikke det i utgangspunktet, men tror mange bruker det som det siden man blir en smule hyper og vil vel da forbrenne mer i løpet av dagen tenker jeg. Anbefaler det hvertfall IKKE.
Helverine Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 Ja. Funker bra det, men blir veldig hyper. Fås kjøpt under disk i Sverige. Sikkert på noen snuskete treningsbuler i Norge også....selv om det ikke er lov. Vet du hva du skal ha så får du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå