Bella_mamma til Benita Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 leste her inne at armbånd mot sjøsyke kan dempe kvalmen i svangerskapet.har store plager med kvalme hele dagen begrenset med mengde mat jeg får i meg...begynner å bli sliten,tørr ikke sykemelde meg fra jobben ettersom jeg nettopp har gått inn i fullstilling.så håper det armbånde vil hjelpe.hvor kan jeg få kjøpt det?
kulemagen Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 på apoteket tror jeg, eller søk på nettet (tror det heter Seaband)
Ella12 Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Jeg kjøpte på apoteket. Tror de kostet 150kr. Fungerte ikke på meg, men håper det fungerer for deg
siljus25 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Det heter Seaband og få`s kjøpt på apoteket. De fungerer kjempebra hvis du er nøye å plasserer de riktig(står bruksanvisning på pakken) De fungerer til og med under storm på havet,og kan også brukes til svangerskapskvalme
Frk Marge Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 funker mot bilsyke også 5 åringen min brukte det på 7 timers biltur i sommer skravlet hele vegen han, og blid som ei sol vanligvis spyr han etter noen få mil...
laila h Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Kjøpte mitt på helsekost butikk da de ikke hadde det på apoteket
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 jeg kjøpte også på apoteket.. andre gangen.. første gangen jeg kjøpte, kjøpte jeg de i informasjonsskranken på båten..den gang mot fyllesjuke...(funket ikke helt) :/ mn sist gang mot svangerskapskvalme,, og DET hjelper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå