Gå til innhold

Noen flere som jobber fullt fortsatt?

Anbefalte innlegg

Er nesten litt sjokkert over hvor enkel denne graviditeten har vært.

Føler meg veldig bra. Sikkert noe med gode arbeidsforhold å gjøre. Blir skikkelig sinna når jeg leser om arbeidsgivere som ikke tar hensyn.

Hadde et helvete ved forrige graviditet, hvor jeg nærmest ble mobbet ut av arbeidsplassen. Har termin 11 desember og jobber 100% med stor glede frem til 21.11. Tenk så mye lettere alle arbeidsgivere kunne fått det hvis gravide jobbet helt ut og kom kjappere tilbake. Helt sikker på at det er de som er skyld i mye av sykemeldingene.

Tusen takk til sjefen min som er forståelse full.

(skal jo selvfølgelig bli deilig med permisjon da ;)

Fortsetter under...

Det lønner seg for bedriftene å tilrettelegge litt for å beholde arbeidskapasiteten så lenge som mulig. Desverre enkelte som ikke ser dette, eller gidder å bry seg om det.

Skal også jobbe 100% frem til permisjon, men må innrømme det begynner å bli hardt og slitsomt å sitte fulle dager på jobb om dagen, så ser frem til perm om 3 uker.

Er 100% i arbeid jeg også og regner med å bli det de 2,5 uker jeg har igjen før permisjonen begynner. Reiser litt mindre og tar noen flere pauser under dagen, men ellers ikke noen forandringer. Har vært heldig med helsen også, ingen plager eller smerter i det hele tatt, så da er det jo bare å jobbe på. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...