Markus+lillesøster Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Live er mer normalt, men kanskje litt merkelig på engelsk....?? To live..?? Vi lever jo i en internasjonal verden, men vet ikke hvor mye jeg skal legge vekt på det. Liva - hmmm hva synes dere om det navnet? Er det for tungt å si? Liva og Marius Live og Marius Ellers smaker vi også på Lilly... Lilly og Marius Kan man si at Lilly er oppkalling etter Liv - eller blir det for søkt :-) Familie og venner orker ikke mer så jeg har bare dere :-)
Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Liva er finere og mer spennende enn Live, dessuten mer internasjonalt. Lilly er veldig fint, liker nok det best. Vet ikke helt om jeg ville kalt det oppkalling, spørs litt hva dere legger i ordet oppkalling. Hva syns den som blir oppkalt? Syns alle navna passer til Marius.
Markus+lillesøster Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Mamma er vel mest begeistret for Live eller Liva - ikke så godt Lilly. Lilly og Ella navn er litt for spesielle for den generasjonen :-) Har noen av dere foreldre som liker disse navnene??
Cornelianelia Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg liker Live bedre enn Liva og Lilly. Det er dere som bestemmer, ikke foreldrene deres. Og Ella, Lilly etc er jo gamle navn som mange i besteforeldregenerasjonen heter. Det kan jo ikke være så fremmed for moren din? Hadde mer skjønt det dersom hun synes det var uvant med navn som Nathaniel og Chrisander.
Castho Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Mammaen min er veldig glad i Ella. Ville ikke lagt sånn vekt på at de ikke liker det sånn veldig. Vi hadde MANGE som sa vi ikke skulle velge Theodor men det var det vi likte best og nå får vi mye skryt av navnet. Så over til det andre, personlig liker jeg ikke Lilly noe særlig. Men liker Liv veldig godt så ville valgt det. Liva på en andre plass men klarer ikke la være å tenke på såpe. Vet ikke hvorfor. Live liker jeg ikke!
grace&hope Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Liker Live best. Men liker MATILDA aller best:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå