Gå til innhold

Når begynte kvalmen hos dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er 5+2 og er fortsatt ikke kvalm. Vet det ikke er alle som blir kvalme, men føler meg verken trøtt eller har noen andre symptomer annet enn bare litt ømme pupper og stikkinger på sidene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! For meg ble det 5+5. Da kom kvalmen som sluppet ut av en sekk.

Skrevet

Har vært litt små kvalm den siste uka, men i dag er jeg KVALM og er i dag 5+5 (i følge babyverdens utregning)Er trett også, det har jeg vært noen uker..

Skrevet

i Uke 6 5+1 satte kvalmen inn for fult:(

Ble 100% sykem denne uka.Helt gåend jeg.

Orker nesten bare ligge på soffaen dagen lang.Utrolig slitsomt,særlig når man har en 3åring i hus som krever sitt;)

Skrevet

Jeg er 5 +0 idag og begynner å lure på om testene har lurt meg her :) Har jo ingen symptomer jo! Bare bittelitt ømme pupper og litt "nå-kommer-mensen-følelse" av og til, men det er jo ikke mye symptomer å skryte av :) Men vi skal vel bare være glad at vi slipper å bli kvalm så tidlig :)

Skrevet

Jeg er 7+5 i dag og er sååå kvalm og sliten. Er fullt sykemeldt og kroppen er tappet for energi. Har vel hatt kvalmen en stund nå, men blitt bare verre og verre i det siste. Sliter med å få i meg både mat og drikke.

Men men, det er jo verdt det tilslutt :)

Skrevet

4+4 satte kvalmen inn for fullt her. Men kan jo også ha blitt ekstra ille av at jeg hadde lavt blodtrykk og var utrolig svimmel.

Skrevet

begynte mellom uke 6 og 7, nå er jeg i uke 11 (imorgen) og har hatt tre dager med intens kvalme!!!!

Skrevet

Heisann.

Jeg er no i uke 6,,å ikke vært kvalm 1 dag enda:)))

Eneste symptomene her er ømme bryst, å att jeg er utroli trøtt.

Skrevet

Eg er 9+2 no. Vart tidleg trøytt, men kvalmen sette ikkje inn skikkeleg før 7+1. Til deg som "saknar" kvalmen..... det er ikkje noko å venta på!!!! Ver GLAAAAAD for kvar dag du ikkje er kvalm!!!!! Eg klarer IKKJE tenka rasjonelt når eg går og er kvalm: "Så bra at eg er kvalm, det er jo for ei god "sak" og det er eit godt teikn!" Kanskje andre klarer å tenka slik, men eg kjenner BARE at eg er kvalm. Det hjelper å eta eit knekkebrød, drikka te og eta eple..... og prøva å sova. Lukke til!

Skrevet

Kvalmen kom i dag hos meg. Er 5+5 i dag. Måtte bare stupe over do-skåla i morges. Gått litt over nå som jeg har kommet meg på jobb og fått i meg et knekkebrød.

Har også til tider veldig ømme pupper, eller rettere sagt brystvortene. Vonde å ta på de.

Lykke til :-)

Skrevet

kvalmen kom halvannen uke etter jeg oppdaget at jeg var gravid.

I uke 7-8. Har hatt kvalme hver dag siden det. Og brekker meg lett.

vær glad for at du ikke er kvalm du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...