Gå til innhold

til dere som har født prøverørsbarn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere fødte til termin, eller før- etter- termin? tenker da på at vi som har prøverørsbarn kanskje kan være lettere å vite når vi ble gravide og nøyaktig termin? hvordan har dere født i forhold til terminen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det jeg tenkte også. Var SÅ sikker (og klar!) på at jeg skulle føde på terminen. Vi med prøverør veit jo akkurat når egget blei befrukta også.

Men den gang ei, jeg gikk 8 dager over termindatoen ;o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Her kom hun 5 uker før tiden med keisersnitt pga diverse plager og komplikasjoner.

Skrevet

Min ble født 15 minutter før termin så kan vel si at han kom akkurat som bestilt!

Skrevet

Han kom 10 dager etter min termin (som jo er den rette), men 8 dager etter ul-termin...

Ble satt igang pga lite fostervann, så vet ikke hvor lenge jeg hadde gått egentlig da...

Skrevet

Hei

Min ble født 10 uker før tiden. Keisersnitt p.g.a svangerskapsforgiftning

Skrevet

Hei! Mine kom to uker før, og en uke før....Lykke til med din fødsel, om den nå blir før eller etter termin;-)!

Skrevet

Hei

Jeg fødte 7 dager etter termin. På ordinær UL ville de ikke flytte terminen pga IVF. På sykehuset jeg fødte har de ikke rutine for å sette i gang fødsel noe tidligere enn de som var blitt gravide på egen hånd, hvis jeg skulle gått lenger over termin. Har hørt at det er ulik praksis på de ulike sykehusene.

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg fødte 11 dager før prøverørstermin. De endret aldri denne terminen selv om størrelsen på UL ville gitt meg termin 5 dager tidligere.

Skrevet

Jeg fikk 10uker før termin, keisernitt pga vannavgang.

Skrevet

Termin var 18 jan,

UL termin var 16 jan,

og gutten ble født 4 dager før ul termin.

Skrevet

Riene startet på terminkvelden og han ble født neste morgen:)

Skrevet

1 uke før. Men han var nesten 5 kg så han hadde vel ikke mer plass der inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...