LilleMy08 Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Altså alder på babyen? Hva er den egentlig beregnet på? Små babyer eller litt større babyer? Hvor lenge brukte du din stol?
Erisa* Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Vi har ikke babybjørn, da, men merker at nå blir det mindre og mindre aktuelt. Hun er 9 mnd. Den ble mest brukt frem til hun kunne sitte i tripptrappen ca 6-7 mnd gammel. Så vi brukte den fra hun var ca 1 mnd. Kjempekjekk å ha på kjøkkenet, hun elsket å følge med på hva jeg gjorde der:)
Sunniva78 har to små Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Vi brukte den fra han var et par mnd, men bare en liten stund i gangen. Var helt super å bruke når vi spiste middag, da satt han oppå bordet med full utsikt:-) Brukte den også til mating før han var stor nok til å sitte i høystol. Vi sluttet å bruke den da han var ca 7 mnd, da kom han seg nesten ut selv, og satt ikke mye i ro, for å si det mildt:-)
Julimams Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Fra hjemmesiden dems: The BabyBjörn® Baby Sitter 1-2-3 has three different positions for play, rest and sleep. The soft cloth seat moulds to baby’s body, keeping him or her comfortable and content. There is no need for batteries as the baby’s movements create a comfortable rocking motion. Once your child can walk, the toy bar and restraint system should be removed, turning the Baby Sitter 1-2-3 into your child’s very own rocking chair. Suitable for children aged 0-24 months (3.5 kg / 8 lbs up to 13 kg / 29 lbs). Machine-washable and Oeko-Tex Standard 100, class 1 certified.
Minnie Mom Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Vi har brukt den fra barna var et par uker. Helt genial i mine øyne. Satt der mens jeg dusjet, mens vi spiste og sånt. Tulla er nå straks 10 mnd og bruker den enda, men ikke så mye som før siden hun nå også sitter i høystol. Bruker den når jeg dusjer og hvis hun skal sitte og se på at storebroren bygger togbane, da blir han så sint hvis hun er på gulvet og ødelegger... ;o/ Eldste begynte etterhvert å komme seg ut av den og da sluttet vi å bruke den til han. Men man kan jo fjerne stroppen og la barnet bruke den som stol også.
It's all about me Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Storebror brukte den fra han var 2 mnd til vi flyttet da han var 1.5 år ca. Lillemor har brukt den siden hun ble født og kommer til å ha den framme minst like lenge som hos storebroren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå