Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Har endelig fått satt oss ned og skrevet navnelister til babyen som kommer i januar. Er fortsatt åpen for andre forslag, sliter litt med å finne noe som sier pang. Kommentarer og rangering mottas med takk. Storesøsken er Milla og Teo. Lea Sofia Lilly Sanna Luna Iben Kaya Luka Liam Isak Noa William Jesper Filip
grace&hope Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 1. Iben - et nyyydelig navn!! Passer kjempegodt til Milla og Teo! 2. Sofia - tidløst og fint Liker også Lea og Sanna. Men Lea synes jeg blir for likt Teo, dessuten er det på navnetoppen. Sanna passer egentlig godt til Milla og Teo, men synes det blir for likt Milla. Kaya og Lilly liker jeg ikke så veldig godt. 1. Jesper - tøft navn. Milla, Teo og Jesper - klinger bra:-) 2. William - veldig fint 3. Filip - fint 4. Isak - fint 5. Noa - fint Luka og Liam synes jeg er helt ok.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Mine favoritter er: Milla, Teo og Lea - knallfint! Milla, Teo og Sofia De andre liker jeg ikke. Milla og Lilly blir for likt. Milla, Teo og Luka - knallfint! Milla, Teo og Noa - fint det også! De andre liker jeg ikke.
prebs Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg liker: 1.Kaya (ville nok skrevet Kaja) 2.Sanna Liker også Leah, men er enig i at det er for likt Teo. 1.Jesper - veldig koselig 2.Filip (ville skrevet Phillip) - pent
(Oktober) Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Milla, Teo & Luka (Liam på 2. og Filip på 3.) Milla, Teo & Kaya (Sofia på 2. og Sanna på 3.) Synes kanskje Lea og Noa ikke skiller seg ut fra Teo. Sanna og Milla er to forskjellige navn, som passer bra.. Det er i samme bane, men ikke likt. Liker alle guttenavnene dine, men Lilly, Luna og Iben er ikke jeg veldig fan av:) Kaja heter jeg selv, og er fornøyd med det:)
Gjest Siklerotte Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Lea - fint. Sophia - greit nok, men det er mye finere med Sophie på norsk. Lilly - ikke så glad i, men greit nok. Sanna - fint. Luna - forferdelig. Iben - horribelt. Kaia - greit nok. Luka - forferdelig. Liam - liker ikke. Isak - fint, men vanlig. Noah - fint. William - liker ikke. Jesper - greit nok. Filip - liker ikke.
sonne Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 1. Sofia 2. Lilly 3. Leah 4. Kaja Sanna, Luna og Iben liker jeg ikke 1. Jesper 2. Fillip 3. William 4. Isak Luka, Liam og Noa liker jeg ikke
mmmmstine Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Luna er det fineste Det skal min lille baby hete om det blir jente! Av guttenavn du har nevnt synes jeg Noa var finest
Januarjubel! Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Siden du er åpen for forslag, her er noen jeg opplever som i samme sjanger som søsknenes navn: Lisa Lina/Line Anna Ane Live June Gabriel Petter/Peter Jonas Jon Lasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå