Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Må si jeg er mildere sjokkert, hadde hun våknet 5.30 hadde jeg vært fornøyd, men hun har sovet fra 20.30 i går til 07.30 i dag!!!! Ikke gjorde vi noe for at det skulle skje heller, eneste forskjellen var at kl. 17.30 i går var hun så sliten at vi lot henne sove i en liten halvtime....
Michka Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Så digg med en hel natt søvn da! Hvor gammel er jenta di?
Gjest Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hun er 5mnd, nærmer seg 6 mnd med stormskritt!! Har nemlig sovet hele nettene før, men når hun får vaksinene snus alt med en gang og hun blir urolig om nettene! Denne gangen tok det bare 2 uker å "få henne tilbake"..
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Åhhh *misunnelig*! Vi venter fortsatt på hele natten med søvn(6,5 mnd)
Michka Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Når begynte hun å sove hele natten da? Tøtta mi på 4 mnd har pleid å sove 12 timer med en mating, men har begynt å våkne oftere for mat, trodde liksom det skulle gå andre veien jeg Får hun fast føde?
LilleMy08 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Jeg tror det er veldig vanlig å surre til søvnmønsteret rundt 4 måneder. Har hørt mange som opplever dette. Vi hadde også en periode rundt 4 måneder der vesla våknet hver 1-2 time og ville ha mat. Måtte til slutt sette hardt mot hardt og overleve noen super tøffe netter for så å komme tilbake til vanlig mønster. Vesla er 5 måneder og hun er fortsatt våken 2-3 ganger i løpet av natten for å få mat. Glede meg som en unge til å kunne sove litt lenger... Noen som har noen super god tips kanskje?
Nattinatta Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Slik har vi det også... Lillegutt har sovet jennom hele natten tidligere, men for en uke tid siden begynte han å våkne kl 5. Og da holder det ikke med mat og leging ijen, da synes han det er tid for å stå opp.. O såå blid da.. Han er littover 3 mnd. Men vi har bare en mating ved 00 tiden nå, så skal vel egentlig ikke klage... men det er IKKE morgen kl 5 synes nå jeg da
tertilus Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Samme her! Vår baby er 9 måneder og dette var første natt EVER. Måtte det bare vare
Gjest Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Hun får grøt om kvelden, og melk på vei til sengs.. Hun sov hele natta fra hun var noen uker gammel, uten å våkne for mat. Men begge gangene hun har blitt vaksinert har alt snudd og hun har blitt skikkelig urolig i ukesvis både på dag og natt.. Så nå håper jeg på enda en natt med god søvn, det gjør så godt for kropp og sjel:) (Om hun våkner kl.5 og vil opp, er jeg fornøyd, så lenge hun ikke våkner i ett kjør når det er NATT!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå