Gå til innhold

Hun fikk det til!!!! I natt har jenta vår sovet 11 timer uten å våkne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er mildere sjokkert, hadde hun våknet 5.30 hadde jeg vært fornøyd, men hun har sovet fra 20.30 i går til 07.30 i dag!!!! Ikke gjorde vi noe for at det skulle skje heller, eneste forskjellen var at kl. 17.30 i går var hun så sliten at vi lot henne sove i en liten halvtime....

Skrevet

Så digg med en hel natt søvn da! :) Hvor gammel er jenta di?

Skrevet

Hun er 5mnd, nærmer seg 6 mnd med stormskritt!! Har nemlig sovet hele nettene før, men når hun får vaksinene snus alt med en gang og hun blir urolig om nettene! Denne gangen tok det bare 2 uker å "få henne tilbake"..

Skrevet

Åhhh *misunnelig*!

Vi venter fortsatt på hele natten med søvn(6,5 mnd)

Skrevet

Når begynte hun å sove hele natten da? Tøtta mi på 4 mnd har pleid å sove 12 timer med en mating, men har begynt å våkne oftere for mat, trodde liksom det skulle gå andre veien jeg :) Får hun fast føde?

Skrevet

Jeg tror det er veldig vanlig å surre til søvnmønsteret rundt 4 måneder. Har hørt mange som opplever dette. Vi hadde også en periode rundt 4 måneder der vesla våknet hver 1-2 time og ville ha mat. Måtte til slutt sette hardt mot hardt og overleve noen super tøffe netter for så å komme tilbake til vanlig mønster.

Vesla er 5 måneder og hun er fortsatt våken 2-3 ganger i løpet av natten for å få mat. Glede meg som en unge til å kunne sove litt lenger...

Noen som har noen super god tips kanskje?

Skrevet

Slik har vi det også... Lillegutt har sovet jennom hele natten tidligere, men for en uke tid siden begynte han å våkne kl 5. Og da holder det ikke med mat og leging ijen, da synes han det er tid for å stå opp.. O såå blid da..

Han er littover 3 mnd.

Men vi har bare en mating ved 00 tiden nå, så skal vel egentlig ikke klage... men det er IKKE morgen kl 5 synes nå jeg da

Skrevet

Samme her! Vår baby er 9 måneder og dette var første natt EVER. Måtte det bare vare ;)

Skrevet

Hun får grøt om kvelden, og melk på vei til sengs.. Hun sov hele natta fra hun var noen uker gammel, uten å våkne for mat. Men begge gangene hun har blitt vaksinert har alt snudd og hun har blitt skikkelig urolig i ukesvis både på dag og natt..

Så nå håper jeg på enda en natt med god søvn, det gjør så godt for kropp og sjel:) (Om hun våkner kl.5 og vil opp, er jeg fornøyd, så lenge hun ikke våkner i ett kjør når det er NATT!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...