lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 dere som bruker den.... når begynte dere med det? vet at det ikke er anbefalt osv. trenger ikke å fortelle meg det..... )
lucky meee:) Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 hmmm tror faktisk ikke hun var mer enn en mnd første gang,,, og sist gang var vell 6mnd, men da ble det tungt!!!
h2lita Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Begynte å bruke den litt av og til da han var rundt 6 uker. Korte perioder, med ansiktet inn mot kroppen, selvfølgelig. Han er snart ti mnd, og vi bruker den fremdeles innimellom. Han roer seg så fint i bjørnen, men han sitter fremdeles bare i korte perioder. Har jo fått med meg at den ikke står høyest i kurs;)
LilleMy08 Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Vi begyne vel rundt en måned. Nå er hun 5 og vi bruker den fortsatt. Alt skal vel brukes med måte og det gjør vi. Den har vært helt uunnværelig til tider )
Erisa* Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Hun var rundt 5 uker, da skulle vi ut og fly for å komme hjem i barnedåp. Og vi bruker den enda, selv om hun er 9 mnd. Det er jo litt tungt, men for 20-30 minutt går det fint syns jeg. er kjempefornøyd med babybjørnen vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå