frida frosk Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Postet for en ukes tid siden (28 okt) et innlegg ang. støle og "matte" bein og legger/muskler, selv en god stund i etterkant av fødsel (nærmere 6 måneder her i gården). Har forsøkt å finne igjen innlegget og svarene, men tråden er sporløst borte, så må etterlyse dere som svarte igjen! Godt å se at vi er flere med disse merkelige symptomene. Og at det er folk som både hadde epidural og ikke, sånn at man kanskje kan utelukke at det er noen sammenheng der..Er det noen av dere som har drøftet disse tingene med lege, og fått noen fornuftige svar? Og evt. råd om hvordan man kan bli kvitt disse hersjens plagene, og følelsen av å være nettopp 80 år, som en av dere svarte? Min teori er at dette er hormonelt - betyr det da at det forhåpentlig vil gå over når man slutter å amme?? Anyone??! Må forsøke å komme litt til bunns i hva disse (om enn litt diffuse) plagene bunner i, da jeg merker at det både bekymrer meg og irriterer meg mer og mer!
snart mor til 3 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 send inn linken her om du finner igjen tråden..tror jeg burde lese den... :S er vi virkelig flere som sliter?? trodde det bare var jeg... :S
Ninemi Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Har ikke sett den tråden, men håper noen finner den. Vil lese den jeg og. Forferdelig plagsomt å ha det sånn!!
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138995980
frida frosk Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Supert! Stor takk!! Har skrevet i hovedinnlegget nå. (HI)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå