cgirl Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei alle sammen! Skal begynne med Nuvaring i morgen tidlig - og ser på stim skjemaert mitt at jeg også skal begynne med Albyl-e. Hva er dette? Er taknemmelig for litt hjelp her..:-) Mvh
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Det er blodfortynnende tabletter. Hvis du ikke har dem hjemme så er det ikke krise. Da henter du de på apoteket i morgen:)
cgirl Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Supert! Tusen takk skal du ha! Er de reseptfrie? Mvh
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Nei, det er de ikke. Regner med at du har fått resept av legen din siden det står at du skal h adem. Hvis ikke får du spøøre om han kan fakse det til ett aoptek
cgirl Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Fant resepten ja! Det går litt fort i svingene her! :-) Skal svinge rett innom apoteket i morgen! Takk igjen! Mvh
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Takk skal du ha. lykke til, jeg kommer etter om litt mindre enn to uker
cgirl Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Så spennende! Samme type behandling som meg? Skal igang med fjerde forsøk nå- har hatt ett fryseforsøk - og to vanlige. Skal ha uttak i første del av desember. Begynner å bli litt frynsete - men satser på at den sitter denne gangen..:-) Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå