Herrejemini Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Eg lurte eigentleg på kor gamle de er, de som er her? Er sjølv ung, men har lyst på barn før 28-30, og lurer på kor uvanleg det er å tenkje på donor då. Elskar born, og vil så gjerne ha, men om eg ikkje møter ein mann så er dette noko eg vurderer sterkt. Er sjølvsagt nokre år til eg skal vurdere det seriøst, mr. right skal få litt tid på seg, men likevel. Så, er alle her 35++ eller lesbiske, eller finst det nokre unge? Takk (håpar ikkje dette var støtande på nokon..)
maulaiz Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei, Herrejemini Jeg er selv 26 år og hetrofil, har vært i tenkeboksen i over to år i forhold til å få barn ved hjelp av donorsæd. Etter mislykkede forsøk i høst satser jeg på å starte opp igjen til våren/ sommeren 09. For meg har det vært viktig å ha den lange betekningstiden i forhold til refleksjon, om dette er riktig for meg osv.. Lykke til uansett hvilken vei du velger=)
Tjorven1 Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hei. Det har vært flere jenter her som har fått barn v donor. Som har vært i begynnelsen av 20 årene. Husker en som var veldig aktiv her da jeg startet i fjor som var 22 år, men hun har det vært stille fra etter hun fikk barn i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå