Gå til innhold

Fødeplass, hvor har dere søkt og evt. fått plass?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har søkt Ullevål, men ikke fått svar enda :) Hvor lang tid tar det før man får svar? Og hvordan får man svaret? Regner med legen ordnet med søknad osv når vi fylte ut helsekort? Gjorde alt dette mandag 27. oktober. Er så spent :)

Annonse

Ullevål er bedre for meg pga pasienthotellet, da slipper du å bo på barsel med flere andre, samtidig som at mannen kan bo sammen med deg på hotellet og han slipper å reiser hjem på kvelden. Jeg har søkt ABC, da får man også bo på hotellet.

Ok, jeg födte på Rikshospitalet sist og det var virkelig slitsomt at ikke få et rum alene. Måtte dele med en annen.

Men å andre siden fikk jeg helt super service og hjelp fordi jeg hade store problem med ammingen. Får man det på Ullevål og?

Er redd jeg får samme problem med nr 2 og da trenger jeg masse hjelp.....

Hvordan fungerer det på Ulleval?

Jeg søkte først riksen, der fikk jeg svar innen en uke, men ombestemte meg og søkte ullevål, der fikk jeg vel svar etter 2-3 uker. Må vel si at jeg ikke vet hvilket sykehus som er best. Men fikk litt småpanikk av tanken på og skulle være der på sykehuset med den lille alene. Og vil ha min samboer med meg om natta. ivertfall noen av nettene. Så der for falt valget på ullevål. Men må si jeg sleit med og velge. hører jo så mye pos og neg om begge sykehusene. igrund om alle sykehus.. Er vel opp til hver enkelt, og gjøre det til det man vil det skal være. er man negativt innstilt, da blir det virkelig ikke noe bra. det gjelder alle ting i livet.

Så smil :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...