Mamma til 2 søte jenter Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Mensen dukket opp 1 dag før forventet - så i kveld har jeg tatt min første dose Progynova. I morgen skal jeg ringe Riksen og avtale videre hva som skjer. Blir vel en tur til gynekolog i slutten av neste uke - hvis jeg ikke reiser inn til Riksen og tar kontrollen der. Ser at kontroll blir fra 9-11 dager etter mens, ifølge Riksen og så går det vel slag i slag framover... Blir spennende - selv om jeg vet at det er mindre sjanse for å lykkes på fryseforsøk så VET jeg nå at jeg kan bli gravid, og det er en lettelse- håper bare spira blir der i 9 måneder om det positive skulle skje!! Mange som har blitt gravid på fryseforsøk???
Mazza** Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg fikk min på fryseforsøk Vet neimen ikke om det er sant d med mindre sjanse jeg...vet om mange som har fått frysebabyer...så masse lykke til
Turte79 Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Hei hei:) Jeg har også startet på progynova idag:)) Det er nok vår tur nå skal du se! Koselig julegave til oss i år!!
lene70 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 hei hei. jeg ble gravid med fryseegg, satt inn to egg. men det som er utrolig er jeg venter eneggede tvillinger... lykke til med fryseforsøket.
christinajentå "høygravid" Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 ville bare gi dere enda en solskinnshistorie, d trenger vi alle av og til :-) jeg er i 8 mnd med ei jente som har vært fryseforsøk. Satte inn 2 egg, gravid med 1. Første fryseforsøk, så d er veeldig mulig!!!! stå på jenter! :-) lykke til
Søskenhåp adopterer Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Fikk neg. blodprøvesvar i dag som jeg forventa, men rekker akkurat et fryseforsøk siste uka før jul - har 8 på frys! Prøver også å få søsken og setter nå all lit til disse 8 eggene da jeg bare har ett ferskforsøk igjen. Har hatt ett neg. frys før men håper da at dette ikke blir noen trend!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Et spm til dere.. i tilfelle jeg må satse på frys selv.. Går de medikamentene dere bruker til fryseforsøket under egenandelen? Jeg er allerede over den og i mitt andre forsøk nå, men om det ikke går blir det jo frys. Får jeg igjen de pengene også da?
kribleren Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Jeg fikk også mensen i dag og startet på progynova. Skal ha mitt første fryseforsøk nå etter negativ ivf i august/september. Håper VIRKELIG det klaffer for oss denne gangen! Ville gjerne at de skulle sette inn to. Tenkte det var dobbel sjanse da, men de er veldig strenge på det på St. Olavs. Jeg skal til ultralyd 13. november. Litt bra å være i gang igjen!
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 fryseegg har absolutt reell sjangse!ble nettopp gravid med ett 5 delt egg, så ikke gi opp!!
Gjest Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Jeg skal sette inn frysegg i begynnelsen av desember. Jeg har blitt gravid på et frysegg før men da gikk det desverre galt. Har en gutt på litt over 4 mnd som ble til etter 2.ivf:-) Har og stor tro på fryseegg, selv om jeg hadde 2 negative forsøk med de og. Jeg har 4 på frys 8 delte så håper veldig det skal lykkes!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Ja "frysepenger" er også penger du får refundert av NAV når du har gått over 15000 grensa :-) jeg er selv over på fullfinansiering av NAV nå. Fikk dratt max ut av NAV også i forrige runde ;-)
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 Synes du er modig Emilia - å bli gravid igjen når Edvart var 4 mnd. var vel det siste jeg tenkte på i grunnen. Først nå begynner jeg føle meg klar igjen og min nærmer seg 3 år! Har nå brukt ett år på søskenforsøk og er enda ikke i mål men vi får bare stå på videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå