Gå til innhold

Slik ligger det an hos oss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... tilfelle noen måtte bry seg, hehe! :-)

- Jeg vil ha Lily Sofie

- Han vil ha Hannah Sofie

- Begge kan "godta" bare Sofie + et annet andre fornavn. (Han vil helst ha skrivemåten Sophie, men det tar vi evt. som det kommer).

Jeg liker Hannah, men ikke så godt som jeg liker Lily (Sofie) og Sofie. Barnefaren liker bare Hannah, og han kan gå med på bare Sofie.. Han vet ikke hva han synes om Lily, må "smake" mer på det. Er også åpne for andre forslag, men pr.d.d. er dette de mest aktuelle navnforslagene på gullet i magen (jente - that goes without saying, though...)

What to do? Og for moro skyld, hvilket liker du best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best Hannah Sofie. Står høyt på listen hos oss viss vi får jente engang.. Lily liker jeg ikke så veldig.

Skrevet

Jeg liker også best Hannah Sofie, veldig fint.

Ellers tenker jeg at dere har god tid ennå, kanskje dere "ser" det når hun kommer. (Jada, en klisjè...)

Eventuelt kan dere jo bare bruke Sofie, hun må jo ikke ha to fornavn selv om Ava har det?

Skrevet

Nei, hun MÅ jo ikke det, men jeg har to navn og vil gjerne ha det på yngstejenta også :-)

Skrevet

Sammen med Sofie var Lilly faktisk ganske fint. Lilly Sofie..

En annen kombinasjon jeg synes er veldig fin: Anne Sofie

Skrevet

Liker både Hannah Sofie og Lilly Sofie veldig godt, men syns Lilly Sofie passer litt bedre til Ava. Jeg ville sett det an til jenta blir født for å se hva som passer. Eventuelt valgt Sofie som dere begge går med på. Viktig at begge er enig i valget, dumt hvis den ene trumfer gjennom.

Hva med:

Sofie Otilie

Sofie Matilde

Sofie Johanne

Sofie Camille

Sofie Viktoria

Sofie Elisabeth

Klinger ikke optimalt, men vanskelig å finne noe foran Sofie. Hvis dere kun skal bruke første navn til daglig gjør du jo ikke noe om det er litt tungt.

Skrevet

Jeg ville gått for Sofie eller Sophie (liker også den skrivemåten) med ett annet mellomnavn. Siden det er det dere klarer å enes om og det er det navnet jeg synes er finest. Liker ikke Lilly jeg da og Hannah synes jeg er brukt opp.

Skrevet

Jeg liker best Hannah Sofie evt bare Hannah eller Sofie. Holder en knapp på Hannah i allefall!

Jeg syns Sofie er penest skrivemåte!

Skrevet

Jeg synes Hannah Sofie er finest, men Lilly Sofie er ganske fint det og. Ellers synes jeg Sofie fungerer fint alene, så hvis det er det eneste dere blir enig om får dere kanskje gå for det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...