Gå til innhold

i kveld klarte jg "figthen" med jenta mi!!itt lang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jg har ei jente på 2.5 år som jeg har slitt så sinnsykt med nattesøvnen og legge tider, nå i en periode har ho lagt sg kjempe greit så d er ikke noe problem lengre, men den natten har vært tøff, fordi ho skal inn til mg hele tiden ogo gjerne våkner ho der oxo,.. også har jg vært skikkelig sliten og ikke orket eller giddet å ta noe firght med ho..

så tipset ei venninne som har 2 barn fra før at jg kunne prøve klister merker, at ho fikk ett klister merke for hver natt ho sov i sin seng..

og ho la sg greit, så våknet ho i 9 tiden og skulle inn i min seng, jg prøvde å snakke om klistermekene, men d nyttet ikke, så la jg ho ned igjen i senga sa natta å gikk ut, ho kom opp igjen og jg gjorde d sammen noen ganger, så satt jeg meg inn i rommet, ved siden av senga, så ikke på ho , snakket ikke til ho, hadde gråten langt opp i halsen fordi d var helt forferdelig å høre sånn på ho, men etter mye om og men så sovnet ho faktisk i sin seng, og d var mye lettere enn jeg trodde å bare sitte der inn på rommet ho sitt og bare hysje på ho :)

så nå skal jeg virkelig bare fortsette med dette om ho våkner i natt oxo.), etter jeg så åssen d gikk nå i kveld!! får en helt fantastisk følelse når ho sovnet igjen:)

måtte bare få dette ut, sagt d til noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du var! Bare å fortsette det du startet så skal du se at hun snart faller til ro i egen seng og synes det er helt greit.

Det viktigste er at hun føler seg trygg og det gjør hun best av ro og at du er trygg og rolig:)

Stå på og ikke gi opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...