1, 2, 3!!! Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Har satt på sportsdelen nå. Går det an å ta av den bøyla helt? Noen som vet? Vet jeg kan løsne den på ene siden...
........... Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Ja,det går...på høyre side,set forfra er den en liten `tapp` inni det `plasthuset`(?),hvis du løfter bøyla opp finner du den. Trykk den inn,og vips er bøyla av....
1, 2, 3!!! Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Ja, men... Får da den bare ut av det 'plasthuset' på den ene siden. Så blir den hengende fast og ned på den andre siden! ...
........... Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Har ikke vogna mi her,men husker at når jeg løsnet bøyla på ene siden,holdt jeg bøyla ca rett opp..og inni festet på andre siden finnes det en bitteliten knapp,mener det er inne det plasthuset.. Prøv å roter litt på bøyla og stikk fingeren inn der det går å stikke en inn,så ser du om du finner den knappen.. Hehe...meget bra forklaring..
fjollefrua Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 er sant som hetnormaleller skriver... Hold bøyla i venstre hånd, rett opp (bare en måte å gjøre det på). Når du da kjenner under høyre feste (inni der den er festet) så er det en tapp. trykk der så skal hele festet løsnet, og dra opp med venstre hånd... skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå