Sugar&spice<3<3 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 hei=) Leste på barnimagen at du har gått ned en del. Kan du fortelle litt om hva du gjorde for å gå ned i vekt? Følte du at Metformin hjalp deg litt på vei? Er bare nysgjerrig jeg, håper det er greit..
lindynatt Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei hei Metformin hjalp meg på vei, uten tvil. Får mindre søtsug når jeg går på dem og før kunne jeg få en slags kick hvis jeg spiste snop, det skjer ikke lengre. Jeg forandret kostholdet mitt, kuttet ut mye av søtsakene (nå har jeg kuttet ut nesten alt, smaker ikke godt lengre..) passer meg for raske karbohydrater. Spiser fullkornpasta, basmati ris, fullkorn brød osv. Det hjalp meg dvs det hjelper meg og det morsomme er jo nå at jeg hvis jeg prøver å spise snop, synes det smaker for søtt.
Sugar&spice<3<3 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Så flott. Jeg har bare gått på full dose (for meg) i en uke, men merker litt av dette du sier, har ikke de kickene...som jeg sikkert fikk av bl.s svingninger.. Jevnt over så blir jeg fortere mett, og holder meg lengre.. Så nå føler jeg det blir opp til meg å klare å velge det sunne;) syns det er lettere, så håper jeg kan klare å ta av litt... Da hjelper det litt på motivasjonen å lese om andre som har klart det! Tusen takk for svaret =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå