Gå til innhold

Da har vi funnet navn på baby nr 2:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vi en jente blir det Filippa,blir det gutt får han navnet Finn Matheo:-) Er så fornøyd:-) Begge blir oppkalt etter farfar(Finn) som døde av kreft i høst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig dere får jente :-) Filippa er kjempefint!

Finn og Matheo ble helt stilkrasj for min del... Hva med Filip? :-) Eller Findus? :-) Eller Arnfinn? :-)

Skrevet

Blir det en gutt vil han få navnet Finn Matheo,men det blir Matheo som blir brukt:-)

Arnfinn og Findus falt ikke i smak.

Skrevet

Jeg synes Matheo er kjempesøtt :-) :-) Absolutt finest av alle nevnt her, mine forslag inkludert :-)

Skrevet

Finn Matheo - utrolig "merkelig" kombinasjon. Fint med oppkalling, men hva i huleste heiteste er poenget med å bruke Finn først når man uansett bare skal bruke Matheo? Da ville jeg gått for Matheo Finn, på tross av dårlig klang. Vitsen med oppkalling forsvinner jo ganske når "alle" bare bruker Matheo.

Filippa er knallfint, Filip er fint til gutt.

Skrevet

Hovedsaken er jo at vi som foreldre er fornøyde:-) Vi vil at han skal ha navnet til farfar så da blir navnet som det blir.

Skrevet

Det er selvfølgelig det viktigste, ja! :-) Men hvis dere har en Mia fra før (aldeles nydelig!) synes jeg Mia og Finn hadde vært utrolig herlig sammen! :-) Hadde gladelig brukt Finn, faktisk :-)

Men Filippa er råfint, som sagt. Matheo er fint, men synes det er pinglete og litt feminint (datteren vår har jentevarianten som andre fornavn, kanskje derfor)...

Skrevet

Hei dere!

Flotte navn! Har tenkt på Filippa selv men det blir i tilfelle hvis jeg får ei jente senere en gang. Matheo var helt utrolig nydelig! Begynner å revurder litt her dersom det blir en gutt faktisk..må høre hva sambo sier :) Finn er ikke så vanlig, det viktigste er at dere er fornøyd..jeg hadde kanskje gått for Filip Mateo...men hver sin smak, syns ikke det ble galt med Finn Matheo heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...