Gå til innhold

Hvordan går det med dere som prøver sovecoach.dk sin metode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla her er bare 2 1/2 mnd, men snart må vi begynne og få system på ting og lære henne at det går an å sove andre steder enn i fanget med puppen i munnen....

Synes sovecoach så veldig bra ut, funker det?

Skrevet

JA! Vi begynte den dagen jr. var 3 mnd, og det har revolusjonert min hverdag! Vi har fulgt 3 timers MAGI rytme, men nå blir han straks fire mnd, og vi begynner å prøve oss på 4 timers rytmen til uka. Jeg får han forsatt ikke til å sove helt av seg selv på dagtid, må ut å trille, men det er jo ubeskrivelig mye bedre enn vi hadde det før. Da sov han 5 minutter nå og 10 minutter da. Nå sover han iallefall så lenge vogna går. På riktig gode dager kan jeg parkere han på terrassen også... Og på kveldstid har han blitt en drøm! Vi har forskjøvet rytmen en time i forhold til det som står på sovecoach. Synes det er umenneskelig å stå opp kl 7 samme hvor tidlig jeg legger meg. ;) Så nå legger vi han i senga kl 20.30, og da sovner han ofte etter bare få minutter, og han sover ofte natta gjennom, evt våkner han en gang, i fem-tida, og får litt mat da. Før måtte vi kjempe timesvis, og han sov sjelden mer enn 30 minutter av gangen.

Anbefaler dette på det sterkeste! Vi har fått et helt nytt barn! I tillegg til at min hverdag er enklere rent praktisk, har vi fått en mye blidere og mer fornøyd gutt.

Skrevet

Så bra! Bruker du den opp/ned metoden også i tillegg til MAGI og tok det lang tid før du merket forandring?

Man må vel ikke absolutt melde seg inn og betale masse penger for å få personlig veiledning, synes metoden var bra beskrevet?

Skrevet

Har holdt på i ca 10 dager, jenta mi er snart 9 mnd. Nettene har blitt mye bedre, føler meg mye sikrere på hva jeg skal gjøre når hun våkner om natten. Leggingen har blitt som en drøm og hun er mye blidere på dagen. Pappaen har kommet mye mer på banen og bruker metoden han også. Før var det mye pupping i søvn om kvelden og trilling i søvn på dagen. Det som vi sliter med ennå er altfor tidlige morgener, og veldig korte dupper om dagen (30-40 min.) Håper dette vil bli bedre.

Vil uansett anbefale metoden, og takke den som tipset om denne siden.

Skrevet

Vi har brukt en blanding av opp/ned og hysj for å få han til å finne roen i senga på kvelden. Vi merket forandring etter et par dager, men tilsammen brukte vi nok nærmere 14 dager for å komme i mål.

Og vi har ikke betalt og meldt oss inn. Vi bruker bare det som står på sidene + boka til Karin Naphaug.

Skrevet

Hva går egentlig dette MAGI ut på? At man gir mat, så leker, og så skal de sove? Så samme oppigjen, og oppigjen?

Er det bare en slik rutine som skal til for at barnet sover bedre på natten? Har ikke så veldig troa på dette jeg....

Skrevet

Nja, gode søvnvaner generellt vil jeg si.

Har du ikke troen burde du prøve. Funker fett. Jeg trodde at alle barn skulle legges mett og varm, osv... Men ofte mye ubehag pga maten gjør at mange sover dårlig. Følger du MAGI, og klarer å lese ditt barn, skal det være mulig å bare legge det ned også sover det, godt og lenge.

Hadde det ikke vært for denne metoden trur jeg snuppa vår aldri hadde sovet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...