Lykkelig med 1.baby i magen:) Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jøs! Etter min egen regning er jeg bare 6 uker på vei nå, men i følge lommelegen. no (fikk nettopp tips gjennom denne siden om jeg kan gå innder å beregne termin) er jeg 7 uker på vei! Skal jeg stole bedre på lommelegen kanskje?? Første testen ejg tok var negativ, dermed dro jeg på storbyferie sammen med jentene å hadde det utrolig morro, men når jeg kom hjem kom ikke mensen, tok en ny test, da var det positiv gitt! Dermed går jeg å er litt bekymret for det alkohol inntaket jeg hadde på ferie kunne ha skadet noe på embryoet? Jeg verken kjenner eller føler noe av svangerskapet ennå, jeg trener 2 ganger i uken og lever helt normalt! Er første gang dette for meg, så alt er så nytt, men veeldig spennende:) Gleder meg til jeg kjenner mer av det på kroppen!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg aner ikke hvilken termin som stemmer hos deg. Men jeg kan svare deg på det med alkohol. Jeg drakk veeeeldig mye alkohol på en fest når jeg var gravid, ca 5 uker på vei og jenta mi har det bra og er frisk:) Jeg ante ikke at jeg var gravid da. Hadde jeg visst det så hadde jeg selvfølgelig ikke drukket noe. Er mange som drikker som ikke vet at de er gravide og barnet ikke har fått varige skader. Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå